Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o companie recunoscută care este specializată în importul, distribuția/vânzarea și service-ul de echipamente/aparatură medicală variată și de înaltă tehnologie pentru secțiile UPU, ATI, cardiologie, chirurgie, neurologie și laborator respectiv diagnostic in vitro. Clienții companiei sunt clinicile si spitalele din rețelele publice și private de sănătate din România.

Fondată acum mai bine de 20 de ani, având o istorie impresionantă, compania a distribuit și instalat pentru clienții săi sute de echipamente medicale, de la analizoare de markeri cardiaci, imunologie, biochimie sau gaze și electroliți din sânge pentru serviciile de urgență și laboratoare, până la instrumente automate de dezinfecție pentru clinici și spitale sau echipamente de resuscitare pentru serviciile de urgență. Toate echipamentele și aparatele medicale provin de la producători de prestigiu, lideri mondiali în domeniile lor de specializare. Ca urmare a calității produselor și serviciilor oferite, aproape toate spitalele din rețeaua publică de sănătate și numeroase clinici și spitale private beneficiază de aparatură instalată și întreținută de Clientul nostru.

Toate aceste realizări se datorează unei echipe de specialiști de top și cu inimă mare, care au ales să lucreze într-un domeniu care salvează vieți și redă oamenilor sănătatea.

Descrierea Jobului

Căutăm un Product Manager pentru București, a cărui misiune principală este să asigure suport de specialitate pentru colegii din departamentul de vânzări respectiv pentru clienții companiei pentru înțelegerea și utilizare corectă a produselor din portofoliu.

Alte responsabilități, în detaliu, mai jos:

  • Acordă suport științific/ medical echipei de vânzări, urmărind implementarea strategiilor de promovare/ vânzare

  • Participă la elaborarea strategiilor de promovare și vânzare

  • Efectuează vizite la clienți împreună cu ASM-ul zonei respective

  • Discută cu leaderii de opinie (KOL) și prezintă avantajele utilizării produselor companiei

  • Susține prezentări și/sau demo pentru produsele din portofoliul companiei

  • Asigură instruirea, pentru o utilizare corectă a produselor din portofoliu, a clienților și a colegilor din departamentul de vânzări

  • Participă la realizarea materialelor de comunicare și promovare pentru produsele din portofoliul companiei

  • Participă la organizarea simpozioanelor/ conferințelor/ manifestărilor științifice pentru prezentarea și promovarea produselor companiei

  • Cunoaște produsele similare și monitorizează constant modificările din piață, precum și apariția unor noi produse pe piața internă/ internațională

  • Se informează/ instruiește constant cu privire la legislația și noutățile din domeniul medical aplicabile portofoliului de produse al companiei

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare: absolvent/ă de Medicină, Farmacie, Chimie/Biochimie, Biologie, Bioinginerie Medicală, Biotehnologie
    • Experiență în promovare și vânzări aparatură medicală, de minim 2 ani
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză (să înțeleagă articole de specialitate, prezentări în limba Engleză, și conferințe expoziții, discuții cu furnizorii)
    • Excel/Office (bine)
    • Permis auto categoria B
    • Disponibilitate deplasări în țară (cu mașina/avionul) (20% deplasări)
  • Personalitate

    • Aptitudini de comunicare, relaționare
    • Spirit de echipă
    • Planificare și organizare
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său, reputație și prestigiu. Portofoliu de produse de top de la lideri mondiali, bine documentate și recunoscute, acceptate în piață

  • Proiecte provocatoare, clienți mari, produse și branduri (re)cunoscute

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Evenimente profesionale (conferințe, prezentări, simpozioane) – acces la informații de ultimă oră

  • Dezvoltare profesională și traininguri tehnice de la furnizori

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină de serviciu (all-inclusive)

  • Pachet salarial competitiv, bonusuri performanță

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania