Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul sau, un startup FinTech ambitios ce activează ca broker online de creditare și agregator de produse de creditare ale instituțiilor financiare din România (marketplace de credite). Prin serviciul pe care îl oferă, compania permite publicului sa compare, sa verifice eligibilitatea si sa aplice pentru un credit, totul online.

Compania intermediază credite de la peste 20 de instituții de creditare (bănci și IFN-uri) și centralizează pentru peste 140 de oferte de creditare și colaborează cu peste 50 de brokeri independenți. Clienții găsesc pe site-ul companiei toate informațiile de care au nevoie despre fiecare credit in parte, pot compara ofertele pentru a-si fundamenta decizia în mod rațional și pentru a face cea mai buna alegere, își pot evalua direct si simplu scoring-ul folosind algoritmii de evaluare ai platformei și pot apoi sa aplice online pentru creditul ales.

Job Description

Căutam 1 x Coordonator Marketing pentru București, un nou coleg/ă ambițios/ambițioasă și organizat/ă care să se alăture echipei existente.

Misiunea principală a postului este cea de coordonare/implementare a strategiei de marketing a companiei.

  • Supravegherea designului site-ului web pentru a fi în conformitate cu Identitatea Vizuală a Companiei

  • Asistență în gestionarea inițiativelor SEO

  • Monitorizarea campaniilor de PPC și digital marketing

  • Proiectarea și realizarea materialelor de marketing (digitale sau fizice)

  • Alinierea strategiilor de marketing (comercial, recrutare, etc) pentru a se potrivi obiectivelor companiei așa cum sunt stabilite de management

  • Este responsabil/ă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing a companiei (online/offline), incluzând marketing și promoții, gestionarea produselor și analiza datelor. Realizează planul de marketing

  • Administrează pe partea de marketing canalele de comunicare ale companiei: pagina de site, pagina de Facebook și Instagram, pagina de LinkedIn, canalul de YouTube, listele de clienți pentru newsletters

  • Promovează indirect produsele companiei către baza actuală de clienți utilizând canalele existente, cum ar fi e-mail, pagina de web, pagina de Facebook și Instagram, newslettere

  • Informează și educă (indirect) clienții cu privire la produsele și serviciile companiei

  • Crește baza de clienți prin intermediul campaniilor de marketing

  • Îmbunătățește experiența de utilizator a clienților

  • Creează și gestionează campanii de promovare pe diferite platforme: Google, Facebook, Instagram, etc. Menține contactul cu agențiile de (digital) marketing pentru proiectele companiei. Monitorizarea bugetele și termenelor de execuție intern și furnizori externi (Status of Work)

  • Planificarea campaniilor și concursuri sezoniere pentru a atrage atenția și a crea interes pentru anumite produse sau servicii. Supravegherea planificării, dezvoltării și execuției inițiativelor de marketing, publicitate și PR. Monitorizare KPIs în mod regulat. Întocmire rapoarte de status

  • Utilizarea datelor din studiile de piață și din rapoartele de campanii pentru a înțelege mai bine nevoile/așteptările clienților și pentru a lua decizii fundamentate

  • Identificarea de oportunități de PR relevante, evenimente și ocazii de vizibilitate/brand awareness și promovare; planificare participare

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență:

    • Studii superioare (preferabil Marketing/PR, Comunicare, Jurnalism, Limbi Străine, Cibernetică, etc.)
    • Min. 1-2 an experiență in poziții similare
  • Alte cerințe:

    • Excelente abilitați de comunicare atat verbală, cât și în scris
    • Limba Engleză avansat
    • Cunoștințe Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
    • Experiență în lucru cu programe de tip CRM, ERP sau alte programe similare – avantaj
  • Personalitate

    • Energie și ambiție
    • Dorința de creștere și perfecționare, de a îmbunătăți procesele existente
    • Implicare, loialitate și responsabilitate
    • Spirit antreprenorial, inițiativă și proactivitate

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos. Simți că ești parte dintr-o echipă. Echipă tânără si un mediu de lucru activ

  • Companie în plină dezvoltare, job stabil (contract de muncă pe perioadă nedeterminată) și oportunități imense de avansare in cariera

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Teambuilding-uri, evenimente de echipă

  • Training constant

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc.)

  • Locație bine conectată la mijloace de transport în comun (metrou foarte aproape, transport public – Universitate/Cișmigiu)

  • Tichete de masă

  • Bonusuri pentru performanță

  • Pachet salarial competitiv

  • Oportunitate de creștere și dezvoltare alături de o un startup ambițios, cu resurse și perspective remarcabile

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania