Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes de peste 15 ani, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX realizând peste 10 milioane de interacțiuni pe an.

Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică – cu aproape 800 de angajați.

Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 10 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).

Aflată în plină expansiune, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.

Descrierea Jobului

Căutam un HR Business Partner – HRBP BPO pentru București.

Misiunea principală a postului este să asigure suportul necesar pentru implementarea unor proiecte complexe la nivelul organizației (studii privind satisfacția angajaților, programe de beneficii pentru angajați, programe de recunoaștere a performanței angajaților etc.).

Câteva responsabilități principale:

  • Asigură suportul necesar pentru implementarea unor proiecte complexe la nivelul organizației (studii privind satisfacția angajaților, programe de beneficii pentru angajați, programe de recunoaștere a performanței angajaților etc.)

  • Analizează indicatorii operaționali pe baza cărora va oferi consultanță echipelor OPS pentru îmbunătățirea modului de lucru și a satisfacției angajaților

  • Monitorizează indicatorii de retenție a personalului și propune măsuri de îmbunătățire a acestora

  • Oferă consiliere, suport și mediere angajaților contribuind la menținerea unei atmosfere de lucru plăcute în echipă

  • Oferă suport echipei de management în ceea ce privește asigurarea unui climat organizațional pozitiv

  • Lucrează îndeaproape cu managerii operaționali pentru a determina procesele de resurse umane derivate din nevoile și strategia lor de afaceri; propune soluții adecvate pentru a răspunde acestor nevoi

  • Ajută la planificarea, organizarea și implementarea diverselor evenimente pentru angajați (concursuri lunare / trimestriale, evenimente interne)

  • Întreține relația cu centrele universitare / scoli

  • Susține si promova imaginea VLR

  • Participă la ședințele companiei

  • Asigură gestionarea procesului de management al performanței și planurile de succesiune & carieră

  • Lucrează alături de Dep. HR Recrutare și Training

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare finalizate și experiență profesională de minim 5 ani, dintre care 3 ani în HR;
    • Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
    • Experiență în implementarea și gestionarea unor proiecte de employee engagement;
  • Alte cerințe

    • Orientat/ă înspre rezultate și are capacitatea de soluționare a problemelor clienților interni/externi
    • Experiență în managementul conflictelor în mediul organizațional
    • Abilitatea de a lucra independent și de a lua decizii menite să sporească satisfacția angajaților
    • Abilități foarte bune de relaționare și lucrează bine în echipă
    • Cunoștințe avansate de limba Engleză
    • Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Spirit de constructor, va consolida un departament de HR tânăr
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Firma de prestigiu, lider pe domeniul său

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România pe segmentul său și care înregistrează o creștere explozivă în noul context al cererii de servicii tip call-center

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație accesibilă (metrou 3 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau benzină

  • Abonament servicii medicale

  • Program flexibil, program hibrid, 2 zile birou/3 zile de acasă

  • Laptop, tel mobil abonament voce și date

  • Pachet salarial competitiv

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate

  • Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania