Despre Client

Academia de HR, recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai reprezentative companii ce comercializează în Romania o gamă vastă de aparate de măsură și control, accesorii, microscoape electronice, spectrometre, echipamente analitice, de laborator și de metrologie, laseri și sisteme de cântărire și dozare fabricate de producători de renume mondial. În completarea activității de comercializare, compania oferă consultanță tehnică de specialitate la cele mai ridicate standarde, upgrade, mentenanță și service în garanție și post-garanție pentru aparatura pe care o furnizează. Suplimentar, compania asigură clienților și partenerilor săi programe educative și training specializat.

Calitatea, seriozitatea și profesionalismul unei echipe de experți de top reprezintă punctele forte și valorile companiei dovedite și prin numeroasele certificări primite de la partenerii străini și prin sistemele de management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate ocupațională, în conformitate cu standardele internaționale pe care le are implementate.

Produsele și serviciile companiei se adresează unui segment larg de piață, precum companii private și de stat cu departamente tehnologice, universități și institute de cercetare din domeniile biomedical, farmaceutic, microbiologie, biologie moleculară, metalurgie, materiale de construcții, chimie și petrochimie, electrotehnică și energetică, laboratoare de monitorizare a mediului și cele geologice, metrologii, instituții și companii pentru protecția mediului și calitatea apei, industria alimentară, întreprinderile din domeniul transporturilor, producători industriali de ciment, ceramică, sticlă, metalurgie, cosmetică, chimie, pesticide, vopseluri, etc.

Descrierea Jobului

Misiunea principala: Căutăm 1 x Specialist/Inginer Vânzări Echipamente Analitice și Electronice locat în București.

Scopul principal al postului este contactarea clienților și vânzarea produselor companiei în arealul geografic desemnat (identificarea de noi clienți, lărgirea portofoliului existent).

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Realizează prospectarea pieței pentru identificarea și atragerea clienților (reviste de specialitate, căutări pe net, cataloage de firme, evenimente și târguri tehnice, proiecte de investiții, fabrici și uzine noi sau care se modernizează). Derulează diverse activități de documentare despre clienți în vederea pregătirii întâlnirilor de vânzare

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri). Se deplasează fizic și se întâlnește cu clienții săi

  • Promovează imaginii firmei și a serviciilor oferite (susține prezentări la sediul clientului – clienți importanți, echipamente de minim 100.000 Euro)

  • Monitorizează răspunsurile la cereri de oferta pentru echipamente de la clienti și licitațiile la care compania participă

  • Întocmește ofertele tehnico-economice și contractele de vânzare

  • Întreprinde acțiuni specifice de account management pentru contractele proprii până la realizarea lor integral

  • Răspunde de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile încheiate cu clientii), încasări și plăti in numerar;

  • Asigură menținerea în cele mai bune condiții a relației cu furnizorii și beneficiari

  • Reprezintă companiei în cadrul evenimentelor sau târgurilor de profil, promovarea imaginii, a produselor și serviciilor organizației, susținerea de prezentări pentru clienții potențiali – ocazional

  • Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția: structura pieței, cota de piață, segmentare și targetare, cunoașterea concurenței

  • Participa la ședințele periodice de lucru și de raportare lunară.

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Licența in Inginerie, Fizica, Stiinta Materialelor sau Științele Vieții (Specialist), Masterat/Doctorat – ideal
    • Experienta in vanzari echipamente analitice/ aparate de măsură și control / instrumente medicale complexe, microscoape electronice (valoare neta minim 100k Euro/ buc.) minim 3 ani
    • Experienta in mediul academic (universitar sau cercetare-dezvoltare) demonstrata prin publicații cotate ISI reprezinta un avantaj major
    • Masterul intr-un domeniu tehnic echivalează cu 1 an experienta in vânzări; Doctoratul echivalează cu 2-3 ani experienta in vânzări
    • Abilitați tehnice; cunoștințele despre formarea/ propagarea radiațiilor ionizante in vid reprezinta un avantaj
  • Alte cerințe

    • Capacitate demonstrata de gestionare sistematica a proiectelor tehnice; implicarea directa pornind de la elaborarea soluției tehnice, pana la recepția/acceptanta finala reprezinta un avantaj
    • Limba engleza cel puțin nivelul B2 (comunicare independenta verbal & scris)
    • Permis de conducere categoria B, cu vechime de minim 3 ani
    • Cunoștințe suita MS Office;
    • Dezvoltare profesionala individuala si lucrul in echipa;
    • Portofoliu personal in mediul Academic, Industrial si/sau Sanatate reprezinta un avantaj
    • Disponibilitatea de a calatori in tara (aprox. 40% din timpul de lucru, cu precădere în Iași, Cluj, Timișoara, Arad) și în Europa (aprox. 10% din timpul de lucru)
  • Personalitate

    • Aptitudini de comunicare, relaționare
    • Capacitate de a lua decizii rapid și eficient
    • Iniţiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență

Ofertă

  • Mediu de lucru plăcut, atmosferă de familie, colegi fantastici cu pregătire academică de top

  • Acces la resurse importante de cunoaștere, pregătire și dezvoltare personală și profesională

  • Contract de munca pe durată nedeterminată

  • Proiecte interesante/de portofoliu, echipamente și tehnologii ultra-avansate

  • Șansa de a învăța de la ingineri cu experiență. Programe de training intensive pe produsele companiei de la unii dintre cei mai mari furnizori din lume, branduri de top mondial

  • Salariu motivant

  • Laptop, telefon, mașină fulltime

  • Diurnă deplasări, accomodation de calitate

  • Perspective de avansare în rol de Manager

  • Tichete de masă

  • Abonament medical

  • Bonus de vânzări în funcție de rezultatele individuale

  • Bonus suplimentar anual în funcție de performanța companiei

  • Program flexibil, cu pauză de masă (posibilitate de a lucra și de acasă în funcție de context)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional într-o companie de top

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania