Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clietul, o companie cu experiență de peste 20 ani în tratarea eficientă a apelor și este devotată dezvoltării unor tehnologii inovatoare pentru tratarea apei potabile și uzate în aplicații rezidențiale, industriale și municipale. Activitatea de bază a companiei o reprezintă serviciile complete pentru tratarea apei, de la proiectare până la execuție și mentenanță pentru stațiile de epurare tip intelliBlO precum și pentru stațiile de potabilizare intelliFilter, ambele fiind branduri proprii din portofoliul companiei.

Produsele companiei fac posibilă dezvoltarea strategiilor de management privind reciclarea apei. Tehnologiile moderne utilizate de companie asigură un consum redus de resurse prin utilizarea materialelor adecvate, atat din punct de vedere calitativ cat și cantitativ. În plus, prin asigurarea calității optime a apei ce respectă parametrii impuși, Clientul nostru contribuie responsabil la protejarea mediului înconjurător. Printre produsele realizate se numără: stații de epurare industriale, municipale și rezidențiale (echipamente separare mecanică, tratare fizico-chimică și tratare nămol, ozonificare, sterilizare cu ultraviolete), stații de preparare și pompare clorură de calciu, producție bazine, rezervoare, cuve supraterane sau subterane (rezervoare apă, rezervoare metalice din otel emailat, rezervoare metalice din otel galvanizat) și automatizări.

Clientul nostru are un istoric de sute de proiecte realizate pe teritoriul României și numeroase altele în afara țării, fapt ce dovedește recunoașterea venită din piață și calitatea produselor și serviciilor oferite.

Aflată în plin proces de creștere și dezvoltare, compania angajează pentru o serie de poziții pentru locațiile sale din Băneasa și Buftea.

Descrierea Jobului

Căutăm un Gestionar mărfuri/materii prime pentru locația din Buftea.

Scopul principal al postului este să asigure gestiunea fizică a stocului de marfă și materii prime pentru depozitul companiei.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Recepționează cantitativ și calitativ marfa aprovizionată – introduce datele în sistem (efectuează operațiuni de intrare în stoc a mărfii)

  • Operează în stoc mișcările de marfă. Înregistrează și prelucrează informațiile referitoare la stocuri în programul de gestiune specific

  • Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii din depozit. Ambalează și securizează marfă în vederea livrării

  • Verifică datele înscrise în documentele de însoțire a mărfurilor care intră sau ies din depozit (întocmește aviz de expediție, documente de transport)

  • Operează documentele ce însoțesc marfa

  • Verifică stocul de mărfuri și întocmește necesarul de marfă

  • Oferă informații despre stocuri – elaborează rapoarte cu situatia la zi a gestiunii

  • Tine legatura cu furnizorii și emite comenzi de aprovizionare pentru o anumita categorie de produse. Caută și identifică noi furnizori, solicită oferte pentru produsele necesare companiei (mici achiziții produse curente: șuruburi, tablă, etc.)

  • Eliberează marfa către colegii din producție doar pe baza documentelor fiscale – asigură gestionarea produselor finite necesare pentru șantierele firmei

  • Amenajează și întreține locurile de primire și livrare a produselor

  • Organizează spațiile din gestiune în vederea depozitarii și păstrării în bună stare a produselor, precum și optimizarea fluxului de depozitare

  • Pregătește departamentul în vederea inventarierii periodice (participa scriptic și faptic la inventariere)

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Minim liceu (diplomă Bacalaureat)
    • Experiență minim 3 ani în gestiune
    • Experiență anterioară în firme din domeniul construcțiilor/producției – avantaj
  • Alte cerințe:

    • Cunoştinţe de bază privind legislaţia de gestiune stocuri
    • Cunoştinţe de operare PC (basic-mediu)
    • Aptitudini bune de comunicare
    • Permis de conducere categoria B – avantaj
    • Capacitatea de a lucra cu documente
    • Fără antecedente penale
    • Bun organizator, responsabil, atent la detalii
  • Personalitate

    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență
    • Integritate/Corectitudine

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său, prestigiu și reputație

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Raportează direct către Directorul de Fabrică

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Proiecte de anvergură și complexe. Clientii persoane fizice + rezistențiali + industriali + proiecte municipale

  • Spațiul de lucru este unul prietenos și curat (locație/fabrică nouă)

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Transport asigurat la/de la locație

  • Program de lucru 8-16.30, L-V, include pauza de masă

  • Bonus atractiv în funcție de performanță

  • Pachet salarial competitiv

Companie de succes, proiecte fanion la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania