Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clietul, o companie cu experiență de peste 20 ani în tratarea eficientă a apelor și este devotată dezvoltării unor tehnologii inovatoare pentru tratarea apei potabile și uzate în aplicații rezidențiale, industriale și municipale. Activitatea de bază a companiei o reprezintă serviciile complete pentru tratarea apei, de la proiectare până la execuție și mentenanță pentru stațiile de epurare tip intelliBlO precum și pentru stațiile de potabilizare intelliFilter, ambele fiind branduri proprii din portofoliul companiei.

Produsele companiei fac posibilă dezvoltarea strategiilor de management privind reciclarea apei. Tehnologiile moderne utilizate de companie asigură un consum redus de resurse prin utilizarea materialelor adecvate, atat din punct de vedere calitativ cat și cantitativ. În plus, prin asigurarea calității optime a apei ce respectă parametrii impuși, Clientul nostru contribuie responsabil la protejarea mediului înconjurător. Printre produsele realizate se numără: stații de epurare industriale, municipale și rezidențiale (echipamente separare mecanică, tratare fizico-chimică și tratare nămol, ozonificare, sterilizare cu ultraviolete), stații de preparare și pompare clorură de calciu, producție bazine, rezervoare, cuve supraterane sau subterane (rezervoare apă, rezervoare metalice din otel emailat, rezervoare metalice din otel galvanizat) și automatizări.

Clientul nostru are un istoric de sute de proiecte realizate pe teritoriul României și numeroase altele în afara țării, fapt ce dovedește recunoașterea venită din piață și calitatea produselor și serviciilor oferite.

Aflată în plin proces de creștere și dezvoltare, compania angajează pentru o serie de poziții pentru locațiile sale din Băneasa și Buftea.

Descrierea Jobului

Căutăm un Director Financiar pentru locația din Băneasa.

Scopul principal al postului este să planifice și să coordoneze strategia financiară a organizației!

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Organizează si conduce activitatea departamentului financiar-contabil

  • Asigură gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor firmei

  • Stabilește planificarea strategică in domeniul financiar, respectând politica de grup

  • Asigură realizarea și urmărirea bugetelor de venituri și cheltuieli

  • Se ocupă cu întocmirea de situații si rapoarte financiare

  • Asigură coordonarea activităților financiare de planificare, analiza si control, finanțe si cash management, contabilitate și administrare financiară

  • Întocmește și semnează situațiile financiare și execută lucrări cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe si contribuții, întocmirea și depunerea de declarații fiscale si asigurarea reprezentării în relația cu autoritățile fiscale

  • Respectă legislația fiscală la nivel de companie și se asigură de organizarea activității în conformitate cu dispozițiile legale

  • Furnizează informații, analize si previziuni financiare la timp, complete și exacte către echipa de management/directorul general

  • Propune și participă la implementarea unor sisteme de control respectiv eficientizare a costurilor

  • Realizează raportări complexe conform politicii companiei

  • Participă la auditurile efectuate in cadrul activităților pe care le coordonează și asigurarea îndeplinirii acțiunilor corective emise de auditori

  • Asistă directorul general în deciziile și proiectele de mare importanță și cu impact financiar, contribuie la politica și strategia firmei ca membrul al echipei de decizie

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare în domeniul economic
    • Experiență: min. 5 ani în consultanță financiară și audit, contabilitate, fiscalitate și gestiune financiară
    • Experiență min. 2 ani în poziții de conducere
    • Experiență anterioară în firme din domeniul construcțiilor/producției – avantaj
  • Alte cerințe:

    • Deținerea unei certificări profesionale în domeniul financiar-contabil (auditor financiar, ACCA, etc) reprezintă un plus;
    • Cunoștințe avansate de Excel/Office
    • Limbă Engleză (bine/foarte bine)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Capacitate de a lua decizii rapid și eficient
  • Personalitate

    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Inițiativă, spirit practic
    • Autonomie și independență
    • Integritate/Corectitudine.

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său, prestigiu și reputație

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Proiecte de anvergură și complexe. Clienți persoane fizice + rezistențiali + industriali + proiecte municipale

  • Raportează direct către Directorul General

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Decontare cheltuieli/întreținere mașină personală

  • Asigurare diurnă, cheltuieli deplasare, condiții bune pentru deplasări (rar)

  • Bonus atractiv în funcție de performanță

  • Pachet salarial competitiv

Companie de succes, proiecte fanion la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin cursurile, serviciile și resursele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România