Despre Client

Academia de HR recrutează pentru unul dintre cele mai mari lanțuri de cafenele din Europa de Est și una dintre cele mai accesate francize din România, oferind produse pe bază de cafea de calitate la un preț corect. Clientul nostru are o rețea extinsă de peste 450 de unități în total, răspândite la nivel național în nu mai puțin de 90 de orașe. Recent, Clientul nostru a decis să lanseze și să dezvolte și gama pentru retail, cu produse exclusive pentru acest canal, ceea ce a contribuit la consolidarea notorietății brandului și la creșterea gradului de testare a produselor.

Pilonii strategici pe care se bazează business-ul Clientului includ dezvoltarea regională, cu obiectivul de a adăuga 30 de noi orașe în rețea, consolidarea prezenței acestora în retail, precum și listarea de noi produse pe acest canal, dezvoltarea gamei de produse bio și vegane sau variante prietenoase cu mediul,  În plus, se concentrează pe inovație, concepte și campanii la nivel de produs, care vizează creșterea traficului în cafenele și a cheltuielilor medii ale clienților lor. Se preconizează că aceste direcții vor avea un impact pozitiv atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și angajații, cu o creștere de peste 25%.

Produsele Clientului nostru sunt de asemenea cunoscute în afara țării, unde au deja o prezență în cinci țări. Strategia companiei este să continue să rămână conectată la piață, acordând atenție consumatorilor și tendințelor, fiind flexibilă și pregătiă să ia rapid decizii cu privire la portofoliu și să se extindă în noi teritorii.

Mediul de lucru reflectă spiritul și valorile companiei, astfel încât angajații și partenerii sunt respectați, toată lumea lucrând ca o echipă într-un spațiu foarte prietenos și de susținere, care miroase în fiecare zi a cafea proaspătă și produse delicioase de patiserie.

Descrierea Jobului

Suntem în căutarea unui Manager Dezvoltare Retail/FMCG pentru a se alătura echipei noastre din București. Căutăm o persoană cu cunoștințe solide în industria FMCG, conectată atât la modern trade la nivel de middle și top management, și cu experiență în zona distribuitorilor de produse FMCG din țară. Persoana potrivită va lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră și va împărtăși viziunea noastră asupra departamentului nou creat.

Responsabilități

  • Recrutarea, construirea și gestionarea echipei din cadrul Departamentului de Dezvoltare FMCG

  • Dezvoltarea și implementarea strategiei de prețuri pentru categoriile de produse FMCG

  • Elaborarea și monitorizarea bugetului departamentului, asigurându-se că sunt respectate obiectivele financiare și operaționale

  • Colaborarea cu echipa de creație și marketing pentru dezvoltarea de proiecte noi, inclusiv produse, având la dispoziție cunoștințele și know-how-ul dumneavoastră

  • Identificarea și evaluarea oportunităților de dezvoltare a produselor și piețelor, atât la nivel național, cât și internațional

  • Stabilirea și menținerea relațiilor solide cu clienții cheie, distribuitorii și partenerii de afaceri din industria FMCG

  • Monitorizarea concurenței și a tendințelor pieței, furnizând puncte de vedere pertinente și argumentate pentru luarea deciziilor strategice

  • Asigurarea unei bune coordonări între departamentele interne, inclusiv vânzări, marketing și producție

  • Disponibilitate pentru deplasări atât în țară, cât și în străinătate, în funcție de cerințele afacerii

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare
    • Experiență solidă în industria FMCG, cu focus pe modern trade, middle  management, precum și în zona distribuției de produse FMCG
    • Experiență în elaborarea și gestionarea bugetelor departamentelor pe piață
    • Experiență în dezvoltarea de proiecte și produse de succes, preferabil cu un brand românesc sau unul mai puțin cunoscut, dar implementat cu succes
  • Alte cerinte

    • Abilități dovedite în recrutarea și gestionarea echipelor
    • Cunoștințe solide în dezvoltarea și implementarea strategiilor de prețuri în cadrul categoriilor de produse FMCG
    • Abilități analitice puternice și capacitatea de a furniza puncte de vedere pertinente și argumentate
    • Excelente abilități de comunicare și negociere
    • Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări în țară și străinătate
  • Personalitate

    • Spirit antreprenorial/inițiativă/proactivitate/independență
    • Persoană organizată, cu atitudine pozitivă

Ofertă

  • Șansa de a lucra într-o companie de succes cu proiecte la nivel European, direct cu fondatorii și managementul de top al companiei

  • Colegi minunați și mediu de lucru minunat: colorat și vibrant

  • Locație foarte atractivă în București și foarte accesibilă (metrou, mijloace de transport în comun) – centrul orașului

  • Mediu orientat spre echipă și colaborare

  • Un sentiment de realizare prin coordonarea unei varietăți de roluri și resurse pentru a aduce proiectele la îndeplinire

  • Cultură a inovării și o șansă continuă de consolidare a competențelor

  • Un loc în care să crești și să-ți dezvolți cariera, fără să te simți ca o muncă

  • Tichete de masa (30 lei/zi lucrătoare)

  • Asigurare de sănătate

  • Mașină de serviciu

  • Bineînțeles, cafea gratuită la birou

  • Un pachet de compensare atrăgător

This is not just a job, this is a chance to learn and grow by doing an interesting activity side-by-side with smart people

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania