Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o companie românească cu capital integrat privat, având ca obiect de activitate servicii de consultanță, instalare, service și mentenanță echipamente de recuperare medicală, cu o istorie impresionantă de realizări și proiecte derulate la nivel național pe parcursul a peste 10 ani de activitate. O companie puternică și apreciată, care a rezistat probei timpului alături de lucrările sale prezente în România.

Compania și-a propus să redefinească zona de recuperare medicală, acesta fiind motivul pentru care începând cu 2014 a ales să importe aparatură medicală de ultimă generație de la furnizori internaționali, lideri în domeniul recuperării medicale. Ca rezultat al efortului constant, azi, se mândrește cu faptul că sunt lideri pe piața din România în domeniul recuperării medicale robotizate, cu faptul că sunt distributori exclusivi pentru furnizori precum WINBACK, LOJER, CHATTANOOGA, MOTORIKA, IMOOVE, ALTER G și cu un portofoliu de peste 500 de produse și peste 700 de clienți.

Redefinirea recuperării medicale nu ar fi fost posibilă fără un proces continuu de învățare. Acesta este unul dintre motivele pentru care compania organizează constant cursuri și sesiuni de instruire a personalului medical. În plus, oferă servicii de consultanță, instalare, service și mentenanță. Toate aceste servicii se regăsesc în toate domeniile sale de expertiză:

  1. Medical – recuperare medicală și neurologică;
  2. Medicină sportivă;
  3. Fitness;
  4. Wellness și remodelare corporală.

Din prisma echipamentelor oferite, cât și a colaborării cu clienții săi, compania a construit o echipă de experți și un portofoliu de produse de ultimă generație care i-a permis astfel să contureze o comunitate în rândul clienților săi având astfel șansa să crească zi de zi, să educe și să redefinească domeniul recuperării medicale.

Aflată în creștere, compania se află în căutare de noi colegi.

Job Description

Căutam 2 x Specialist Vânzări Junior pentru locat în București.

Misiunea principală: Viitorul Specialist Vânzări Junior se va ocupa de o gamă largă de sarcini pentru a sprijini colegii Manager Zonal de Vânzări, inclusiv gestionarea întrebărilor clienților, pregătirea ofertelor și plasarea comenzilor.

  • Asistă echipa de vânzări în activitățile de zi cu zi, inclusiv gestionarea întrebărilor, pregătirea ofertelor și plasarea comenzilor de vânzare;

  • Păstrează înregistrări exacte și actualizate ale clienților în sistemul CRM al companie;

  • Oferă suport clienților companiei și rezolvă orice nelămurire în timp util;

  • Colaborează cu echipele interne pentru a se asigura că toate solicitările clienților sunt procesate conform așteptărilor acestora;

  • Asigură asistență la organizarea de evenimente de vânzări și expoziții comerciale, inclusiv logistică, amenajarea standului și interacțiunea cu participanții;

  • Administrare/Organizare generală depozit: completează documentele specifice (note de recepție, bonuri de consum, fișe de magazie, facturi);

  • Recepționează, transportă și depozitează echipamentele medicale primite de către companie;

  • Colaborează cu celelalte echipe (Sales, Operational, Marketing) pentru a coordona livrarea la timp a comenzilor;

  • Menține înregistrări ale stocurilor și monitorizează nivelul stocurilor;

  • Operează în stoc mișcările de marfă. Efectuează mișcările/repoziționările de marfă, după necesități;

  • Pregătește echipamentele și/sau accesoriile pentru expediere, asigurând ambalarea și etichetarea corespunzătoare;

  • Colaborează cu transportatorii și urmărește progresul expedierii pentru a asigura livrarea la timp;

  • Folosește în mod eficient spațiul de depozitare și respectă regulile de siguranță și normele de depozitare;

  • Răspunde prompt la întrebările clienților și rezolvă cu profesionalism orice situație ar putea să apară.

Candidatul Ideal

  • Experiență:

    • Studii superioare (preferabil în domeniul tehnic);
    • Experiență minim 1 an în poziții similare (se acceptă și candidați fără experiență);
    • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
  • Alte cerințe:

    • Cunoștințe de utilizare Microsoft Office Suite, Canva, constituie un avantaj;
    • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională (de preferat Limba Engleză, minim nivel mediu);
    • Permis de conducere categoria B.
  • Abilități:

    • Abilități dezvoltate de organizare și de gestionare a timpului;
    • Atenție la detalii și abilități organizatorice;
    • Uzanța de a lucra multitasking și de a prioritiza sarcinile într-un mediu cu ritm rapid;
    • Atenție la detalii și capacitatea de a îndeplini sarcinile cu acuratețe, urmând procedurile și programul stabilit;
    • Atitudine orientată pe rezolvarea problemelor și capacitate de a lucra independent.

Ofertă

  • Companie din domeniul echipamentelor pentru recuperare medicală, lider pe domeniul său de activitate;

  • Proiecte mari, frumoase, de portofoliu, diverse și ambițioase;

  • Echipă cu un nivel înalt de calificare, colegi profesioniști, cu inteligență și competențe tehnice de top;

  • Activități de teambuilding trimestriale;

  • Contract de muncă pe perioadă nederminată;

  • Pilonul 3 de pensii plătit de către companie (aproximativ 250 euro/an);

  • Bonus de 5 ani în companie (5000 lei);

  • Un salariu în avans care poate fi returnat eșalonat;

  • O zi liberă de ziua de naștere;

  • Abonament Bookster (împrumut cărți și materiale de citit/vizionat online);

  • Abonament sport subvenționat (Worldclass);

  • Minim 21 zile lucrătoare concediu de odihnă pe an (la fiecare doi ani se adaugă o zi de concediu în plus);

  • Program de lucru flexibil: Luni – Vineri: 8,00-16,30, 9,00-17,30 sau 9,30-18,00.

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania