Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o companie românească cu capital integrat privat, având ca obiect de activitate servicii de consultanță, instalare, service și mentenanță echipamente de recuperare medicală, cu o istorie impresionantă de realizări și proiecte derulate la nivel național pe parcursul a peste 10 ani de activitate. O companie puternică și apreciată, care a rezistat probei timpului alături de lucrările sale prezente în România.

Compania și-a propus să redefinească zona de recuperare medicală, acesta fiind motivul pentru care începând cu 2014 a ales să importe aparatură medicală de ultimă generație de la furnizori internaționali, lideri în domeniul recuperării medicale. Ca rezultat al efortului constant, azi, se mândrește cu faptul că sunt lideri pe piața din România în domeniul recuperării medicale robotizate, cu faptul că sunt distributori exclusivi pentru furnizori precum WINBACK, LOJER, CHATTANOOGA, MOTORIKA, IMOOVE, ALTER G și cu un portofoliu de peste 500 de produse și peste 700 de clienți.

Redefinirea recuperării medicale nu ar fi fost posibilă fără un proces continuu de învățare. Acesta este unul dintre motivele pentru care compania organizează constant cursuri și sesiuni de instruire a personalului medical. În plus, oferă servicii de consultanță, instalare, service și mentenanță. Toate aceste servicii se regăsesc în toate domeniile sale de expertiză:

  1. Medical – recuperare medicală și neurologică;
  2. Medicină sportivă;
  3. Fitness;
  4. Wellness și remodelare corporală.

Din prisma echipamentelor oferite, cât și a colaborării cu clienții săi, compania a construit o echipă de experți și un portofoliu de produse de ultimă generație care i-a permis astfel să contureze o comunitate în rândul clienților săi având astfel șansa să crească zi de zi, să educe și să redefinească domeniul recuperării medicale.

Aflată în creștere, compania se află în căutare de noi colegi.

Job Description

Căutam 1 x Inginer Service pentru locat în București.

Misiunea principală: Viitorul Inginer Service va răspunde de instalarea și punerea în funcțiune a aparaturii vândute și de service-ul echipamentelor aflate în garanție și post-garanție.

  • Asigură și service-ul a echipamentelor aflate în garanție și post-garanție;

  • Asigură instalarea și punerea în funțiune a aparaturii vândute către beneficiari;

  • Răspunde la solicitările primite din partea clienților. Pregătește tehnic și logistic intervențiile înainte de trimiterea echipei de intervenție pe teren;

  • Coordonează lucrările de service, întreținere si mentenanță solicitate/necesare clienților. Se asigură de respectarea fișelor tehnice ale echipamentelor;

  • Asigură diagnosticarea și remedierea deficiențelor de funcționare ale echipamentelor și instalațiilor realizate de către firmă pentru clienții săi;

  • Instruiește personalul de specialitate (medical și tehnic) al beneficiarului;

  • Oferă consultanță de specialitate clienților companiei;

  • Participă activ la realizarea target-ului de service al echipei și la atingerea obiectivelor proprii, respectand politicile companiei;

  • Stabilește și organizează calendarul intervențiilor de mentenanță periodică;

  • Stabilește și asigură necesarul de materiale, echipamente și piese de schimb şi se asigură de recepționarea şi montarea lor de către echipa din subordine;

  • Coordonează montarea echipamentelor funcționale în locul celor defecte în parametrii de calitate, conform cărții tehnice a utilajelor. Răspunde de calitatea reparațiilor efectuate;

  • Asigură menținerea evidentei pentru piese, accesorii, consumabile, echipamente și cu furnizorii specifici;

  • Întocmește rapoarte specifice de service;

  • Asigură urmărirea contractelor de service deja încheiate, până la finalizarea lor;

  • Gestionează relația de comunicare cu clienții.

Candidatul Ideal

  • Experiență:

    • Studii superioare (preferabil în domeniul tehnic);
    • Experiență 3-5 ani în depanarea/întreținerea aparaturii electronice (reprezintă un plus experiența în domeniul aparaturii medicale de reabilitare);
    • Experiență în relaționarea cu clienții.
  • Alte cerințe:

    • Abilităţi în managementul administrativ şi financiar al proiectelor;
    • Cunostințe bune de operare PC (MS Office, Internet, etc);
    • Capacitatea de a urmări proceduri și de a relaționa cu ceilalți angajati din cadrul firmei;
    • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională (de preferat Limba Engleză, minim nivel mediu);
    • Permis de conducere categoria B și experiență în conducerea unui autoturism.
  • Abilități:

    • Capacitate de a coordona o activitate;
    • Capacitate de autoinstruire;
    • Capacitate de organizare, analiză și sinteză;
    • Perseverență în finalizarea hotărârilor luate;
    • Fluență în exprimare;
    • Orientare spre rezultate, muncă în echipă și flexibilitate.

Ofertă

  • Companie din domeniul echipamentelor pentru recuperare medicală, lider pe domeniul său de activitate;

  • Proiecte mari, frumoase, de portofoliu, diverse și ambițioase;

  • Echipă cu un nivel înalt de calificare, colegi profesioniști, cu inteligență și competențe tehnice de top;

  • Activități de teambuilding trimestriale;

  • Contract de muncă pe perioadă nederminată;

  • Pilonul 3 de pensii plătit de către companie (aproximativ 250 euro/an);

  • Bonus de 5 ani în companie (5000 lei);

  • Un salariu în avans care poate fi returnat eșalonat;

  • O zi liberă de ziua de naștere;

  • Abonament Bookster (împrumut cărți și materiale de citit/vizionat online);

  • Abonament sport subvenționat (Worldclass);

  • Minim 21 zile lucrătoare concediu de odihnă pe an (la fiecare doi ani se adaugă o zi de concediu în plus);

  • Program de lucru flexibil: Luni – Vineri: 8,00-16,30, 9,00-17,30 sau 9,30-18,00.

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania