Scopul acestei cărți este să ajute organizațiile să devină locuri ideale de muncă pentru angajați, în care aceștia să se regăsească și să se simtă împliniți – organizații în care oamenii vin la muncă cu plăcere, motivați să dea tot ce au mai bun pentru companie!

Sorin Faur, Autor

Sorin are peste 23 ani experiență în domeniul Resurselor Umane, fiind implicat în proiecte complexe de consultanță și management în arii precum: motivare și retenție, managementul performanței, assessment centers și diagnoză organizațională, managementul schimbării și optimizare organizațională, politici și proceduri de HR, training și dezvoltare personală, recrutare și selecție.

Experiență

23+ ani

Motivare și Retenție

150+ proiecte

De ce avem nevoie de

Motivare și Retenție

Succesul durabil nu este și nu poate fi o întâmplare – companiile care au succes sunt de fapt cele care reușesc de fiecare dată, an după an. Pentru a fi sustenabil, succesul necesită disciplină și implicare, creativitate și inovație, adaptabilitate și reziliență în fața dificultăților – iar toate acestea înseamnă oameni motivați!

  • Motivarea oamenilor nu se întâmplă de la sine. Este datoria și misiunea companiei să găsească mijloacele și soluțiile pentru motivarea propriilor angajați

  • Motivarea angajaților este un proces continuu. Oamenii se schimbă cu trecerea timpului, și cu fiecare experiență trăită apar noi nevoi și așteptări

  • Performanța și profitul organizației depind în mod direct de nivelul de motivare al angajaților, pentru că doar oamenii creează valoare adăugată reală

35%

Nivelul actual de engagement în companii este scăzut

75%

Nivelul necesar de engagement pentru ca o companie să fie performantă

Cui se adresează cartea

Specialiștilor și Directorilor HR implicați în proiecte pentru motivarea și engagement-ul angajaților

Managerilor operaționali, primii care sunt afectați de nivelul de de/motivare al subordonaților direcți

Antreprenorilor care prin poziția centrală în propriile organizații sunt primii interesați să dezvolte echipe motivate

Managerilor de top ce ocupă poziții de conducere, pentru că între profitul companiei și motivarea talentelor este o legătură directă

Tuturor celor care vor să se specializeze pe zona de Resurse Umane, descoperind concepte avansate de motivarea personalului

Cuprins/Capitole

400 pagini

01.

Fluctuația de personal. Ce este și cum se calculează. Diagnosticarea și costurile fluctuației de personal

02.

Teoriile Motivării. Teorii bazate pe nevoi. Teoriile procesuale. Înțelegerea mecanismelor care determină motivația. Centralizarea factorilor demotivatori

03.

Ce este Engagementul – trei modele actuale. Impactul Engagmentului în organizație. Profilul angajatului de/motivat – quiet quitting. Structura unui program complet de Engagement și soluții de finanțare a acestora

04.

Ce înseamnă Employment Value Proposition (EVP) și care este structura sa. Cum se construiește propunerea de valoare. Segmentarea EVP după publicul țintă

05.

Munca desfășurată din perspectiva factorilor de engagement: activitate cu sens, condițiile și dotările tehnice, flexibilitatea în organizarea activității, volumul, ritmul și intensitatea muncii

06.

Superiorul direct ca vector al motivării și retenției: recunoaștere și apreciere, competență, echitate, transparență, comunicare și relaționare, implicare și participare

07.

Colectivul – unul dintre cei mai importanți factori de retenție: teambuilding si teambonding. Integrarea noilor angajați. Viața socială și de grup

08.

Cum construim pachetul salarial și de beneficii. Clasificarea beneficiilor: financiare sau non-financiare, individuale sau colective, temporare sau permanente. Topul beneficiilor. Sisteme moderne de administrare a beneficiilor

09.

Oportunitățile oferite de companie interpretate ca beneficii indirecte: networking, promovare/carieră și programe de succesiune, mobilitate internă și exchange, vizibilitate și expunere (brand personal)

10.

Organizația ca factor de retenție: cultură și climat organizațional, sistemul de evaluare a performanțelor, reputație și locație, echipamente și tehnologie, diversitate și incluziune, consultarea angajaților

Testimoniale

Radu Ionescu MRICS, Architect, Chief Executive Officer Cumulus

Cristina MAN, Director General, Valoris Center

Radu UNGUREANU, General Manager Beta SA Buzău

Prof. Dr. Inginer Rodica STOIAN, Director General RoneXprim

Mihai STAICU, AutoTotal

Liviu SANDU, Managing Director, România, DSV Air & Sea SRL

Sorin CAIAN, Coordinating Partner, BDO

Alin Stegeran, General Manager, Hagero Premium Logistics

Viorel VERZEA, Director General, Verla

De ce să citești această carte

  • Creșterea productivității muncii – un nivel înalt de motivare determină oamenii să dea tot ce au mai bun în activitatea desfășurată, fapt ce conduce în mod firesc la creșterea eficienței și productivității muncii

  • Creșterea calității produselor și serviciilor realizate – angajații motivați sunt mai atenți și mai preocupați de calitatea și de rezultatul muncii depuse, rezultat cu care se identifică și cu care se mândresc

  • Reducerea costurilor de recrutare – companiile cu un nivel înalt de Engagement au un nivel mai redus de fluctuație și în plus, se bucură de o imagine mai bună în piață: proprii angajați devin vectori de comunicare și recrutare, vorbind într-un mod pozitiv despre experiența lor de a lucra pentru companie

  • Reducerea fluctuației – există o legătură logică și evidentă între motivare și fluctuație: primii și cei mai susceptibili să plece sunt angajații nemulțumiți. Loializarea talentelor (păstrarea angajaților de valoare), mai ales într-o piață concurențială cu deficit de resurse umane, se poate face numai prin preocupare pentru oameni

  • Creșterea vânzărilor – de la calitatea produselor și serviciilor oferite de companie, până la actul în sine de vânzare, capacitatea companiei de a realiza produse atractive, de a găsi clienți și de a-i convinge să cumpere, se află în strânsă relație cu nivelul de motivare al oamenilor

  • Creștere profit –  oamenii sunt mai eficienți, depun mai mult efort, crește calitatea produselor realizate, interacționează mai prietenos cu clienții, consumă mai puține resurse (sunt mai atenți la ceea ce fac, au loc mai puține accidente, rezultă mai puține produse neconforme), absentează mai puțin, vin cu mai multe cu idei și soluții pentru rezolvarea problemelor și generează mai puține costuri de fluctuație/recrutare – toate acestea au un important impact asupra profitului

  • Exemple practice – cartea conține numeroase exemplele concrete provenite din proiecte reale, ce ilustrează soluțiile prezentate și reprezintă o sursă de inspirație pentru acțiuni similare

 

Sponsori

Ponderea angajaților motivați este un indicator definitoriu pentru succesul și performanța unei organizații, pentru că doar cei motivați produc valoare adăugată în mod sistematic și duc compania mai departe!

 

Parteneri Media

Succesul unei organizații depinde de capacitatea sa de a-și păstra și motiva talentele!

Nu numărul de angajați contează ci ponderea celor motivați și implicați care produc valoare adăugată pentru organizație!

Comandă cartea

Profită acum de prețurile speciale
Primele 30 de comenzi vor include autograf/dedicație

1 – 9 exemplare

90 Lei/pe exemplar, preț redus
discount de la 120 Lei/preț întreg
studiu individual, echipe mici
(include TVA)

Prețul inițial a fost: 120,00 lei.Prețul curent este: 90,00 lei.Adaugă în coș

Pachet 10 exemplare

85 Lei/pe exemplar, preț redus
discount de la 120 Lei/preț întreg
pachet excelent pentru echipa de management
(include TVA)

Prețul inițial a fost: 1.200,00 lei.Prețul curent este: 850,00 lei.Adaugă în coș

Plata cu cardul prin

Pentru informații suplimentare, ne poți suna la: 0754070007

Transfer Bancar

Formularul de preluare date => Factura pe email => Plata prin OP

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter si vei fi tinut la curent cu ultmele articole si detalii despre cursuri viitoare plus alte resurse utile.