Diagnoza Organizațională reprezintă un proces foarte complex, sistematic și obiectiv de analiză și identificare a proceselor și dis/funcționale într-o companie cu scopul îmbunătățirii lor. Sunt vizate cu precădere procesele și fluxurile de Resurse Umane cu accent pe motivație, climat și cultură organizațională. 

Derulăm proiecte de Diagnoză Organizațională pentru a ajuta companiile să își identifice și conștientizeze punctele slabe, motivele pentru care se înregistrează de exemplu o scădere nejustificată a performanțelor, existența unor stări conflictuale de durată sau diverse probleme de management ori leadership. Ajutăm de asemenea companiile care trec prin schimbări importante datorate unor procese de tip M&A (Mergers & Acquisitions/Fuziuni și Achizitii) când elementele de cultură organizațională se pot dovedi fundamentale pentru succesul acestora.

Diagnoza Organizațională reprezintă astfel fundamentul solid și corect al unor decizii și intervenții organizaționale ulterioare.

 

Cui se adresează

Companiilor care doresc să își identifice elementele dis/funcționale de climat și cultura organizațională ori referitoare la diverse procese de resurse umane

Organizațiilor care trec prin schimbări importante și care au nevoie de informații de calitate pentru a-și fundamenta acțiunile concrete

Companiilor care se confrută cu diverse probleme interne de motivație, climat sau chiar de management și leadership și care vor să izoleze cauza acestora

Organizatiilor aflate în tranziție de la un model cultural la altul sau celor implicate în procese de Fuziuni și Achiziții când trebuie armonizate mentalități diferite

Vreau să aflu mai multe