Loading...

Curs Employer Branding: Atragerea și Loializarea Talentelor

Când: 20-21 Iunie 2019

Cui se adresează: HR, Antreprenori, Manageri

Durata: 2 zile x 8 ore

Înscriși: 5

Sorin Faur

Trainer, Autor, Psiholog, Expert Resurse Umane

Pasionat de HR de mai bine de 20 de ani, Sorin s-a implicat în numeroase proiecte de HR în arii precum recrutare și selectie de personal, training, centre de evaluare, managementul performanței, retenție și securizarea talentelor, construire și consolidare brand de angajator

Mihaela Mureșan

Trainer, Marketing Strategist and Brand Architect

Are 18 ani experiență în marketing, crede în puterea brandurilor și nu a discounturilor și îi place să provoace obișnuitul și să înțeleagă motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general, având o gândire strategică și creativă.

Scop și obiective

Acest curs își propune să abordeze cele mai importante și definitorii subiecte necesare construirii și consolidării Brandului de Angajator, într-o eră a competiției pentru talente în care Recrutarea a devenit în egală măsură și o activitate de Marketing

Despre curs

Cel mai adesea facem referire la brand-ul unei companii din perspectiva de marketing, având în vedere produsele şi serviciile pe care le realizează respectiva companie. Brandul de Angajator reprezintă totalitatea informaţiilor disponibile public și a percepţiilor despre calitatea de angajator a unei companii și înglobează informații și percepţii despre ce face o companie, cu ce se ocupă, câţi angajaţi are, ce fel de posturi oferă şi ce condiţii de lucru, ce fel de cultură organizaţională are, unde se situează ca salariu.

Capacitatea unei companii de a atrage talente este astăzi definitorie pentru capacitatea sa de a supravieţui (pentru că oamenii preferă să lucreze pentru companii de care au auzit) aşa că, a acorda atenţie Brandului de Angajator nu mai este o opțiune, a devenit o necesitate şi trebuie să fie parte din strategia companiei de a câştiga războiul pentru talente.

Brandul de Angajator este important sub două aspecte majore:

  • Recunoaştere: măsura în care Brandul este recunoscut de un număr cât mai mare de oameni, are notorietate ceea ce ajută procesele de recrutare și retenție
  • Dezirabilitate: măsura în care, odată (re)cunosut Brandul, el devine dezirabil pentru candidați/viitori angajaţi, având calitatea specială de a-i determina pe oameni să își dorească să lucreze acolo pentru tot ce vor urma să obţină.

Acest curs este pentru tine dacă:

  • vrei să te pui la punct și să înțelegi odată pentru totdeauna ce este și cum se construiește Brandul de Angajator
  • înțelegi că pe o piață ultra-competitivă, doar cei vizibili recrutează ușor, pentru că oamenii au dorința de a se asocia cu firme recunoscute, de succes
  • desfășori proiecte ample de recrutare și ai nevoie constantă de noi angajați pe care vrei să știi cum să îi atragi: mai mulți, mai repede, mai ușor
  • înțelegi că lumea s-a schimbat, recrutarea pasivă nu mai funcționează, este nevoie de abordări active

CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează celor care lucrează în Resurse Umane și care își doresc o introducere rapidă, practică și aplicată pe subiectul Brandului de Angajator, de la unii dintre cei mai calificați experți în domeniu din România

Specialiștilor HR care vor să învețe despre una dintre cele mai importante activități de resurse umane din organizațiile viitorului: construirea și consolidarea Brandului de Angajator

Antreprenorilor care vor să își promoveze companiile nu doar din perspectivă comercială și care vor să atragă angajați de top cu care să producă valoare și impreună cu care să facă diferența

Managerilor și Directorilor departamentelor de HR care sunt responsabili de implementarea proiectelor de Employer Branding în companiile proprii

Recrutorilor, cei care trebuie să învețe un nou tip de recrutare, bazat pe vânzare și marketing: candidații trebuie câștigați pentru companie, nu mai reprezintă o resursă implicită

Celor care lucrează în marketing dar sunt interesați în egală măsură de HR și vor să realizeze în viitor proiecte de Employer Branding

TEMATICI ABORDATE

METODOLOGIE DE LUCRU INTERACTIVĂ

  • PPT excelent realizat grafic

  • Materiale video demonstrative

  • Jocuri de rol

  • Exerciții individuale

  • Instrumente de recrutare

  • Studii de caz

  • Schimb de idei

  • Activități practice

INSTRUMENTE ȘI LIVRABILE CONCRETE

Participantii la curs vor primi o serie de instrumentele concrete, in format electronic si editabil, pentru libera utilizare viitoare in scopuri personale si de business

0
Checklist pentru evaluarea si auditarea propriului Brand de Angajator si a canalelor de comunicare utilizat
0
Model de analiza comparativa a propriului Brand de Angajator vs Competiție
0
Indicatori/KPI selecționați, de maximă importanță privind proiectele de EB
0
Template creare Persona (profil psiho-socio-demografic al publicului țintă)
0
Template editabil Excel pentru realizare și gestionare completa a Bugetului unei campanii de EB
0
Listă structurată a claselor de atribute ce constituie un EVP complet
0
Studii de caz complete, ca exemplu pentru realizarea unor campanii EB de succes

LOCAȚIE CURS: HOTEL SHERATON

Calea Dorobanți 5-7

București

010551

COST PARTICIPARE

Early Bird

1250 + TVA
  • de persoană
  • dacă te înscrii pănă pe 12 Iunie 2019
  • discount 10% din prețul întreg

Early Bird mai mulți cursanți

1111 lei + TVA
  • de persoană
  • dacă te înscrii pănă pe 12 Iunie 2019
  • două sau mai multe persoane
  • discount 20% din prețul întreg

Standard

1390 lei + TVA
  • de persoană
  • dacă te înscrii după 12 Iunie 2019
  • preț întreg

Ce Includem:

2 zile full de training intensiv și aplicat (8h)
locație de excepție
tehnici și instrumente concrete și practice în format editabil pentru utilizare proprie
diplomă de participare semnată de trainer atestat ANC
două refreshment breaks pe zi (apa, ceai, cafea, sucuri naturale, fructe, gustări)
masă caldă la prânz
suport de curs și materiale adiționale, mapă de lucru

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

după primirea datelor, emitem o factură proforma în baza căreia se poate efectua plata

Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate în scopul întocmirii facturii și/sau contractului de colaborare.


DaNu