Loading...

Curs Online Leadership Eficient în Situații de Criză

Solicita informatii suplimentare

Când: 02 Aprilie 2020

Cui se adresează:  șefi de echipă, supervizori, team-leaderi, manageri

Durata: 2h

Înscriși: 1

Sorin Faur

Trainer, Autor, Expert Resurse Umane

In calitate de Coordonator pentru Europa de Est si Balcani pentru BDO, Sorin a condus timp de 9 ani numeroase proiecte la nivel local si regional, fiind responsabil pentru cele 14 tari din zona si a contribuit la dezvoltarea strategiilor si politicilor de HR ale retelei BDO la nivel international.

Scop si obiective

Acest curs își propune să abordeze cele mai importante și definitorii subiecte necesare tranziției de la o poziție operațională la o poziție de management, explicând în același timp mecanismul transformării interioare de mindset și focusul pe care fiecare trainee trebuie să îl aibă

Despre curs

Liderii adevărați se cunosc mai ales în situații de criză. Se fac repede remarcați prin hotărâre și determinare. Oamenii îi urmează aproape instinctiv pentru emană siguranță de sine și încredere. Sunt puternici și devin un far călăuzitor pentru toți ceilalți pentru că principala misiune a liderului este să arate direcția si să confere certitudini acolo unde nu sunt. Oamenii îl urmează pentru că reprezintă o fundație solidă, o stâncă pe care își pot clădi acțiunile și planurile de viitor.  Liderii au followers, managerii au subordonați. Nu mai este de ajuns să fim buni manageri, administratori de procese și bugete. Este nevoie de mult mai mult astăzi. Liderii sunt eminamente capabili să modeleze viitorul după propria lor voință.

Nu este necesar să fii Manager ca să fii Lider! Există Manageri care nu sunt Lideri și Lideri care nu sunt Manageri. Ideal însă și cu atât mai mult în situații de criză, trebuie să reușim să le îmbinăm pe ambele. Liderul transforma know-how-ul său în mai mult decât suma părților, obținând ceva magic: entuziasm, energie, devotament și implicare din partea subordonaților și colegilor!

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ocupi o poziție de conducere și te confrunți cu noile provocări generate de criza coronavirusului
  • Ai fost recent promovat/ă într-o poziție de responsabilitate dar nu ești încă foarte sigur/ă ce și cum trebuie să faci
  • Înțelegi că leadership-ul este o știință practică nu doar teoretică și care necesită îndrumare și antrenament
  • Realizezi că sunt oameni care se bazează pe tine și vrei să strălucești oferind răspunsuri

CUI SE ADRESEAZĂ

Cursul se adresează celor interesați în mod specific de transformarea proprie din rol operațional în rol managerial, actualizarea mindset-ului aferent, eficientizarea propriului act de management, intrarea în contact cu idei și modele noi de comportament privind știința și arta conducerii oamenilor

Celor care trebuie să arate determinare și optimism indiferen de situație

Celor care setează direcția și stabilesc ce este de făcut, transmițând încredere și siguranță

Celor interesați să descopere cele mai noi și eficiente modele de Leadership eficient în situații de criză

Celor care nu își permit să fie indecisi și nehotărâți în fața oamenilor lor

Celor care vor să fie o inspirație pentru echipă, capabili să motiveze și să creeze engagement

TEMATICI ABORDATE

METODOLOGIE DE LUCRU INTERACTIVĂ

  • PPT excelent realizat grafic

  • Materiale video demonstrative

  • Jocuri de rol

  • Exerciții individuale

  • Instrumente de recrutare

  • Studii de caz

  • Schimb de idei

  • Activități practice

INSTRUMENTE ȘI LIVRABILE CONCRETE

Participantii la curs vor primi o serie de instrumentele concrete, in format electronic si editabil, pentru libera utilizare viitoare in scopuri personale si de business

0
Întrebări perfect formulate pentru sesiunile de managementul performanței cu subalternii
0
Indicatori KPI obligatoriu de monitorizat pentru orice manager
0
Templates pentru evaluarea performanței subordonaților
0
Studii de caz
0
Template Excel pentru gestionarea obiectivelor în sisteme de tip MBO
0
Template Excel pentru gestionarea obiectivelor în sisteme de tip OKR
0
Template Excel pentru gestionarea priorităților
0
Model psihologic de înțelegere și tipologizare a angajatilor
0
Handout flux sedințe și meetings

CE SPUN PARTICIPANȚII DE LA EDIȚIILE ÎN CLASĂ

Va multumesc pentru oportunitatea de a invata lucruri noi! A fost o experienta frumoasa, utila si placuta! Trainerii au fost extrem de bine pregatiti si au raspuns tuturor intrebarilor! Recomand acest curs!

Lidia Moroiu, Acvatic Bebe Club

Ma bucur ca am avut ocazia sa vin la acest training pentru ca m-am ajutat sa constientizez aspectele la care m-ai am de lucrat in dezvoltarea mea ca manager si pe care le voi aplica pentru a-mi eficientiza activitatea cu echipa!

Cristina Nedelcu, Smart Unit

Vei gasi cel putin un ”AHA” moment, ce iti va schimba modul in care te organizezi si felul in care vei actiona in continuare ca manager!

Cristian Constantinescu, Animax

Mi-ati placut amandoi, ca tehnica si stil de prezentare a informatiilor. Cu siguranta voi reveni si la alte cursuri! Multumesc frumos!

Andreia Ciobanu, DWF

COST PARTICIPARE

Tarif special subvenționat

168 lei + TVA
  • de persoană

Ce Includem:

2 ore full de training intensiv și aplicat
tehnici și instrumente concrete si practice în format editabil pentru utilizare proprie
diplomă de participare in format electronic semnată de trainer atestat ANC
suport de curs și materiale adiționale
acces la grupul Facebook de suport rezervat exclusiv participanților la webinarii

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

după primirea datelor, emitem o factură proforma în baza căreia se poate efectua plata

Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate în scopul înscrierii la webinar

Bifează căsuța dacă dorești sa te abonezi la newsletter-ul nostru. Îți poți schimba opțiunea oricând prin click pe link-ul de dezabonare prezent în fiecare e-mail primit de la noi sau direct la contact@academiadehr.ro. Pentru detalii vezi Politica de Confindețialitate în subsolul paginii.