Loading...

Curs Motivarea și Retenția Angajaților

Când: TBD pe bază de înscriere individuală în momentul formării unei grupe, sau la cerere pentru companii (conținut customizat)

Grupă: min. 9-10 participanți

Cui se adresează:  Manageri, manageri recent promovați, viitori manageri, supervisors, team leaders, șefi de echipă

Durată: 5h (09.30 – 14.30) sau 1 zi x 8h (09.30 – pauză – 17.30), respectiv 2 zile x 4h (09.30 – pauză – 14.00)

Desfășurare: în persoană, sau live online

Sorin Faur

Trainer, Expert Resurse Umane, Autor

Cu o experiență de peste 24 de ani în HR, Sorin a fost implicat în zeci de proiecte de creștere a nivelului de motivare și engagement al angajaților de-a lungul timpului în numeroase companii din cele mai variate industrii (proiecte locale și regionale, derulate în calitate de Coordonator pentru Europa de Est și Balcani pentru BDO – 14 țări, 9 ani respectiv la Academia de HR – 3 ani). Sorin deține o diplomă în Psihologie și Sociologie, un Master în Psihodiagnostic și altul în Psihologie Organizațională. Sorin este de asemenea absolventul unui program internațional de Executive MBA la WU Vienna University – Austria și Minnesota University – USA) și a absolvit un program dedicat de Antreprenoriat la MIT, Massachusetts Institute of Technology, Sloan School of Management, USA

Scop și obiective

Scopul cursului este să ofere participanților cunoștințele și instrumente necesare pentru determinarea, monitorizarea și creșterea nivelului de Motivare a angajaților prin soluții non-financiare, demers cu un impact vizibil în Eficiența și Productivitatea acestora.

Despre curs

Trecem printr-o perioadă de criză, în care multe companii se confruntă cu dificultăți economice și nu își (mai) permit să recurgă (doar) la mijloace de motivare financiară a angajaților. Asta nu înseamnă că aceste companii nu își mai prețuiesc angajații ori că nu pot face (absolut) nimic pentru a avea angajați motivați, pentru că pot recurge la soluții non-financiare. Este simplu să motivezi dând mai mulți bani, dar nu totul se reduce la bani. În situația ideală, cele două tipuri de motivare trebuie să se completeze și să se întregească reciproc.

Acest curs se adresează, atât celor care, dispunând de resurse financiare, sunt în căutarea unor soluții alternative și complementare de motivare a propriilor angajați, cât și companiilor care, nedispunând de resurse financiare, sunt nevoite să se axeze mai mult pe motivarea non-financiară.

Oamenii sunt cea mai importantă resursă a unei companii dar știm cu toții că nu este vorba doar despre numărul lor. Nivelul de motivare și engagement în rândul angajaților și ponderea acestora în total angajați este un indicator definitoriu pentru succesul și performanța oricărei organizații pentru că în realitate, doar cei motivați sunt cei care produc valoare adăugată și duc compania mai departe. În fapt, dacă ponderea angajaților motivați scade sub o anumită valoare, climatul de muncă și performanța generală se degradează iar compania începe să aibă probleme – oamenii încep să plece, productivitatea muncii se prăbușește. Un angajat motivat face cât trei angajați nemotivați – iar știința motivării oamenilor este unul dintre ”secretele” companiilor de succes!

Un angajat dis-engaged, este nemulțumit, abia așteaptă terminarea programului, nu are inițiative și nu vine cu idei, chiar din contra, nu își face bine treaba, găsește mereu nod-în-papură, vorbește angajatorul de rău și ii descurajează și pe alții ca moral, afectând climatul în companie, devenind la un moment dat un cost net pentru companie (valoarea adăugată adusă fiind mai mică decât costul angajării și salarizării sale).

Iată de ce, HR-ul, antreprenorii și managerii din orice companie trebuie să dețină cunoștințele de bază pentru creșterea nivelului de motivare și implicare al angajaților fapt ce are imense beneficii în planul creșterii eficienței și productivității muncii. Oamenii motivați muncesc cu plăcere, dau tot ce au mai bun pentru companie, doresc binele firmei, contribuie cu idei la dezvoltarea acesteia și sunt proactivi, rezolvă problemele din proprie inițiativă și vorbesc compania de bine în cercurile proprii de interacțiune, devenind ambasadori ai brandului (cu impact în vânzări, recrutare de noi angajați, reputație).

CUI SE ADRESEAZĂ

Specialiștilor în HR implicați în proiecte pentru motivarea și engagement-ul angajaților

Antreprenorilor care prin poziția centrală în propriile organizații sunt primii interesați să dezvolte echipe motivate

Managerilor operaționali, ce care sunt cei mai afectați de nivelul de de/motivare al subordonaților direcți

Pozițiilor de conducere pentru că între profitul companiei și motivarea talentelor este o legătură directă

Directorilor de HR, cei care dezvoltă și coordoneazaă implementarea politicilor de Motivare și Engagement

Cursul poate fi susținut și în format corporate, customizat după nevoile și cerințele specifice ale organizațiilor

TEMATICI ABORDATE

METODOLOGIE DE LUCRU INTERACTIVĂ

  • PPT excelent realizat grafic

  • Exerciții individuale

  • Studii de caz

  • Schimb de idei

INSTRUMENTE ȘI LIVRABILE CONCRETE

Participantii la curs vor primi o serie de instrumentele concrete, in format electronic si editabil, pentru libera utilizare viitoare in scopuri personale si de business

0
Solutii non-financiară cu eficiență dovedită în creșterea nivelului de motivare al angajaților
0
Indicatori de măsurare a nivelului de Motivare & Engagement într-o organizație
0
Recomandări Harvard pentru managerii operaționali pentru creșterea nivelului de motivare al subordonaților
0
Exemple concrete despre implementarea unor programe de motivare non-financiară
0
Tabel categorii si atribute ce alcatuiesc Modelul Complet de Motivare non-financiară
0
Document editabil în Excel pentru realizarea de analize comparative între diverse soluții de motivare non-financiară din perspectiva impactului lor
0
Listă de întrebări pentru derularea unui sondaj care măsoară nivelul de motivare al angajaților în companie
0
Blueprint pentru un Program Integral de Engagement
0
Mic dictionar cu termeni de specialitate HR

CE SPUN PARTICIPANȚII DE LA EDIȚIILE ANTERIOARE

Recomand acest curs tuturor persoanelor – specialiști Resurse Umane și Manageri care doresc să creeze Programe de Retenție și Engagement cu impact în organizațiile în care lucrează. Sorin este un profesionist. Multumesc!

Ioana Ivan, Senior HR Business Partner, Metro Systems România

Mi-a plăcut că a fost un curs cu multe exemple practice, nu doar teorie și la final am plecat cu un Action Plan! Despre Sorin: un om cu o energie pe care o transmite cu ușurință. Este un trainer cu o capacitate incredibilă de a explica în detaliu aceste subiecte!

Ivana Lavinia, Senior HR Accounts Manager, Vauban IT

Am apreciat informațiile utile din surse credibile, transmise clar și cu rolul de a motiva. Vă mulțumesc că ne-ați transmis toate aceste modele practice și concepte de lucru direct aplicabile!

Loredana Hoștinar, Specialist HR, Catena

Un curs practic, cu multe informații concrete, cu soluții care se pot aplica imediat! Felicitari și Mulțumim!

Gabriela Constantinescu, Head of HR, Piraeus Bank

COST PARTICIPARE

(se acordă discount suplimentar pentru grupe mari)

5h, discount special de la 875 Lei + TVA

750 Lei + TVA
  • de persoană

8h, discount special de la 1400 Lei + TVA

1250
  • de persoană

CE INCLUDEM:

training interactiv, intensiv și aplicat
sesiune extensivă, live de Q&A, răspundem la toate întrebările
tehnici și instrumente concrete și practice în format editabil pentru utilizare proprie
diplomă de participare în format electronic, semnată de trainer atestat ANC
suport de curs și materiale adiționale
acces gratuit acces la grupul Facebook de suport rezervat exclusiv participanților la cursurile online/webinarii
discount bonus pentru cartea Motivarea și Retenția Angajaților, cu autograf, de la 90 Lei/exemplar la 70 Lei/exemplar

Pentru informații suplimentare, ne poți suna la: 0754070007

FORMULAR DE ÎNSCRIERE

după primirea datelor, emitem o factură proforma în baza căreia se poate efectua plata

    Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate în scopul întocmirii facturii și/sau contractului de colaborare.


    DaNu

    Go to Top