Despre Client

Academia de HR recrutează pentru clientul nostru SanoVita, o companie locala cu istorie de aproape 30 ani, dedicată sănătății prin alimentație plant -based, pionierii unor produse noi, pe o piață la a cărei formare și educare a contribuit.

SanoVita își asumă misiunea de a transforma alimentația bazată pe plante într-o alegere ușor de făcut, poate chiar un reflex. Își propune sa fie un ghid prietenos pentru fiecare român – își propune să devină firesc să-ți pui sănătatea pe primul loc, să te bucuri de bunătatea gustului, să-ți formezi obiceiuri corecte și să descoperi că te simți bine când ai grijă de tine.

Job Description

Pentru a ne susține viziunea ambițioasă, avem nevoie în echipa noastră de un super Brand Manager pentru categoriile de Cereale si Alimente de Bază, locat în București.

Misiunea principală a postului este să contribuie la creșterea brandului și sănătatea businessului prin creșterea categoriilor in responsabilitate.

  • Dezvolta si implementeaza strategia si planurile de promovare si comunicare a categoriei de produse de care este responsabil;

  • Evalueaza oportunitatile de inovatie in categoria de produs;

  • Propune strategia de pret pentru portofoliul alocat si monitorizeaza implementarea acesteia;

  • Elaboreaza strategia de comunicare a categoriei in stransa legatura cu obiectivele de business si o propune spre validare;

  • Supervizeaza dezvoltarea tuturor materialelor de comunicare (consumator si shopper) si se asigura ca sunt în linie cu manualul de brand;

  • Dezvoltă designul de ambalaj si artwork-urile, repectand reglementarile interne și legislatia in vigoare (design, declaratii nutritionale, mesaje comerciale si legale);

  • Monitorizează activitatea principalilor competitori si evoluția mărcilor relevante ale acestora (pret, activitati consumator, comunicare, strategie portofoliu);

  • Monitorizează performanța categoriilor si inovatiilor comparativ cu obiectivele stabilite (cota de piata, vanzare neta, profit) si propune actiuni corective/stimulative pentru imbunatatirea rezultatelor;

  • Colaborarea cu diverse agentii, advertising agencies, media agencies, precum si cu alti furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;

  • Controlul si analiza bugetului de marketing pentru categoriile afiliate;

  • Implicarea activă și asigurarea dezvoltării planurilor de calitate bazate pe datele companiei disponibile: Audit retail, vânzări interne, alte date.

Candidatul Ideal

  • Experiență:

    • Min. 5-7 ani experienta ideal în companii similare din FMCG, food / drinks
    • Experienta in medium – large corporate pentru structura & procese
    • Experienta intr-o companie locala pentru un fit cultural mai bun
    • Experienta de dezvoltare de produs
  • Alte cerințe:

    • Office (Excel, PowerPoint) – avansat
    • Engleza – avansat
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate pentru scurte deplasări în țară (2-3 zile/lună)
  • Abilități:

    • Vedere centrată pe consumator și cunoaștere a pieței
    • Abilitati de comunicare, capacitate de networking
    • Abilități de management de proiect
    • Abilități analitice și organizatorice coroborate cu atenție la detalii
    • Capacitate proactivă, de sine stătătoare, de rezolvare a problemelor
    • Un puternic impuls pentru inovare
  • Personalitate:

    • Este un rol de impact ce dispune de multă autonomie și libertate și care necesită din acest punct de vedere adaptabilitate și dinamism. Este un rol de transformare și transformator. Este nevoie de un profil de Intraprenor, de team player si de inovator.
    • Dinamism – dorinta de a construi/ implementa procesele necesare acestei etape de scale-up
    • Empatie –mindsetul de marketer

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre numele recunoscute și omniprezente în România pe segmentul său

  • Un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă motivată și energică, colegi cu abilități de top

  • Program flexibil si autonomie decizionala

  • Program de lucru hybrid: 2 zile work from home, vineri zi scurta

  • Activități de învățare și îmbunătățire continua

  • 22 zile concediu

  • Abonament medical

  • Cos lunar de produse dintre produsele companiei

  • Tichete de masă și Tichete cadou Paste/Crăciun

  • Alte beneficii directe si indirecte specifice

  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie solidă

  • Pachet salarial competitiv

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania