Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, firmă de property management. Compania are în administrare și întreținere o clădire recunoscută și emblematică pentru București, cu un număr important de chiriași pe care îi deservește full-service. Chiriașii (diverse companii și organizații) primesc suport pentru spațiului ocupat pentru o multitudine de situatii ce țin fie de mentenanța (reparații curente), fie de diverse modificari si personalizări. Clădirea este de clasa A si dispune de un sistem BMS modern (Building Management System) care permite monitorizarea în timp real pentru diverse probleme și funcționalități.

Situată într-o locație accesibilă, aproape de metrou și foarte bine conectată atât la multiple mijloace de transport cât și la infrastructură socială, firma este in căutare de noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un Contabil Senior, București

Misiunea principală: realizează activități de contabilitate

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Înregistrează corect și la timp în programul de contabilitate (Saga, Ciel), toate operațiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite

  • Verifică documentele și rapoartele de contabilitate primară (dispoziții de încasare/plată, ordine de deplasare, decont de cheltuieli, foi de parcurs, registrul de casă, registrul de bancă, evidența plăților salariale)

  • Înregistrează și operează diverse încasări și plăti

  • Verifică/corectează înregistrările contabile și întocmeşte rapoarte de control

  • Efectuează reconcilieri de solduri

  • Furnizează informații pentru închiderile de lună

  • Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile (lista facturilor emise/neîncasate, balanțe de verificare pentru clienți, liste avansuri din trezorerie, cashflow, etc)

  • Întocmește după caz declarațiile solicitate de Institutul de Statistică

  • Asigură prelucrarea și transcrierea în Registrele Contabile și Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificative

  • Contribuie la realizarea calculelor salariale

  • Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale)

  • Contribuie la întocmirea Balanței/Bilanțului contabil

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare finalizate de specialitate
    • Experiență în poziții similare: preferabil min. 3 ani
    • Avantaj calificări CECCAR sau alte calificări în domeniul finanțelor și contabilității
    • Limba Engleză (cel puțin bine, comunicare clienți străini)
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe întocmire Bilanț
    • Cunoștințe privind legislația, normativele, standardele specifice în vigoare
    • Cunoaștere bună a programelor specifice: Saga, Ciel și Excel
    • Bune cunoștințe ale legislației fiscale naționale
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
    • Răbdare, atenție concentrată și distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine
    • Bune abilități de comunicare
    • Implicare și curiozitate în organizarea financiar-contabilă a societăților client

Ofertă/De ce să ni te alături

  • Mediu de lucru plăcut, cultură organizațională de tip colegial

  • Colegi entuziasti, Clienti/chiriasi civilizati

  • Laptop

  • Soft contabil licențiat (Saga/Ciel)

  • Locație accesibilă, foarte aproape de metrou (1 min)

  • Program Luni-Vineri, 09.00-18.00 (1 oră pauză masă)

  • Salariu competitiv

Companie respectată, chiriași importanți, proiecte frumoase!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania