Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider internațional de tehnologie medicală de top, cu o istorie remarcabilă și o prezență în piață de peste 100 de ani!

Clientul nostru este una dintre cele mai mari companii de profil pe segmentul său, producând tehnologie medicală de top, avînd 15.000 de angajați și o prezență susținută în aproape 190 de țări.

Produsele companiei sunt de o calitate excepțională și pot fi găsite în numeroase spitale și clinici, în sălile de operații, în saloanele de terapie intensivă ori în maternități asigurând îngrijire neo-natală. Printre produsele realizate pot fi enumerate:

  • pentru spitale (săli de operație integrate, echipamentele de vaporizare, sistemele de monitorizare a semnelor vitale ale pacienţilor, stații de lucru pentru anestezie, sisteme ultra-avansate de ventilație, lumini și sisteme de iluminat medicale, lămpi cu sistem video/multimedia, lumini chirurgicale, console de aprovizionare cu fluide medicale, accesorii şi consumabilele, etc.)
  • pentru terapie intensivă (conceptelor sofisticate de ventilaţie, monitorizarea respiratorie prin tomografie – tomograf cu impedanță electrică, staţii de lucru, pachete software pentru ventilaţie avansată, sisteme mobile de monitorizare a pacienţilor la locul de administrare a tratamentului, ventilație completă nou-născuți, accesorii inteligente)
  • îngrijire neo-natală (incubatoare și soluții avansate de termoreglare, transport nou-născuți, asistență respiratorie, sisteme pentru gestionarea icterului, sisteme fixe/mobile de monitorizare a semnelor vitale, sisteme de ventilație de înaltă performanță, sisteme de gestionare a cablurilor, etc).

Descrierea Jobului

Căutăm 4 x Inginer Service Aparatură Medicală (2 București, 1 în regiunea Vest – locație posibilă în Timișoara, Oradea, Arad și 1 în Centru Nord – locație posibilă Mureș/Cluj/Brașov)

Misiunea principală al postului: asigură asistență de service pentru clienții și echipamentele medicale furnizate/vândute de companie.

Iată în continuare câteva responsabilități reprezentative:

  • Execută instalări, training la client și garanții pentru aparatele livrate de companie

  • Execută diagnosticarea pentru aparatele defecte, emite nota/dispoziția pentru întocmirea ofertei de reparație către derulatorul de contracte al departamentului service

  • Execută lucrări de întreținere pe baza de contract de service și reparații în baza comenzilor scrise primite de la beneficiar

  • Execută acțiuni tehnice corective TSB în termenul prevăzut de finalizare

  • Execută reparații corective / vizite de întreținere-mentenanță

  • Furnizează informații despre situația lucrărilor și problemelor apărute de pe teren către coordonatorul departament service; informează imediat șeful ierarhic superior asupra unor incidente intervenite în procesul de utilizare a echipamentelor companiei care ar putea sau au periclitat viața pacienților

  • Urmărește exactitatea respectiv divergențele înregistrărilor în baza de date pentru aparatele instalate și informează superiorul ierarhic pentru efectuarea de corecții dacă este cazul

  • Furnizează pregătire tehnică de bază după instalarea aparatelor

  • Furnizează suport vânzărilor pentru programe speciale de vânzare/ pentru înlocuire de aparate casate sau în EOL/EOS cu aparate noi

  • Furnizează suport departamentelor de vânzări și marketing pentru participarea la congrese, expoziții, demonstrații live, ateliere etc.

  • Cooperează cu inginerii de vânzări pentru dezvoltarea și creșterea cifrei de afaceri

  • Optimizează vânzările nete în cadrul teritoriului (geografic) în cooperare cu inginerii de vânzări

  • Documentează activitățile prestate prin protocoale sau procese verbale semnate de beneficiarul lucrării (Raport de Service și Raport de Test)

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare tehnice (Politehnică, Inginerie Medicală, Bio Inginerie, Mecanică, Mecanică fină, Mecatronică, Electronică, Știința Materialelor, TCM, Inginerie, etc.). Cunoștințe tehnice despre echipamente electronice de preferat medicale
    • Experiență min. 5 ani în posturi similare
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe temeinice tehnice de limba Engleza și/sau limba Germană (avantaj)
    • Excel/Office
    • Permis de conducere categoria B
  • Personalitate

    • Independență și autonomie
    • Spirit metodic, organizat, atenție la detaliu
    • Abilități practice și îndemânare
    • Abilități de comunicare

Ofertă

  • Companie lider internațional pe domeniul său

  • Produse de top, recunoscute și apreciate în piață, proiecte provocatoare și ambițioase, clienți importanți

  • Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati

  • Independență și autonomie, program flexibil, desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Contract pe perioada nedeterminata

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Laptop serviciu

  • Tichete de masă

  • 25 zile de concediu pe an

  • Traininguri tehnice și formare on-the-job în țară și străinătate

  • Mașină de serviciu

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile, evenimentele si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania