Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie recunoscută cu activități de import și distribuție produse pentru domeniul petrochimic. Compania se ocupă de comercializarea de chimicale speciale care se folosesc ca materii prime pentru obținerea fluidelor esențiale auto (ex: aditivi de performanta pentru lubrifianți, marcatori fiscali și coloranți), lubrifianți pentru trefilare cabluri, vaseline, uleiuri pentru întreținere utilaje, precum și alte materii prime auxiliare folosite în industria petrochimica (uleiuri de bază și biodiesel) pentru obținerea produselor finite (lubrifianți și carburanți), bitum-rutier, motorina de buncheraj și combustibil greu de încălzire. Având o gamă largă de produse de calitate de la producători de top, compania are drept clienți unele dintre cele mai cunoscute companii din domeniul petrochimic și de carburanți din România, având piața asigurată. Compania are o istorie de peste 20 de ani de activitate, o locație nouă și un depozit de mare capacitate, flotă auto proprie, software specializat și foarte important, un colectiv de profesioniști, oameni care iubesc ceea ce fac și au experiență.

Pe fondul creșterii activității și necesităților din piață, compania este în creștere și angajează noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm 3 x Reprezentanți Vânzări, Ingineri Chimiști, dintre care doi pentru activitatea de teren și unul pentru activitate de suport vânzări de la birou (București).

Misiunea principală este creșterea vânzărilor și extinderea rețelei de clienți. Iată în continuare câteva dintre cele mai importante responsabilități:

Activități de vânzare

  • Se ocupă cu identificarea și lărgirea portofoliului de clienți B2B (industria petrochimică, producători și distribuitori de carburanți, transporturi, industria alimentară, producători de sticlă și ciment, prelucrări metalice (cabluri), cauciuc, plastic, întreținere utilaje, producători mixturi asfaltice, ș.a.)

  • Realizează prospectarea pieței și oferă suport pentru diverse activități de marketing pentru atragerea clienților B2B

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)

  • Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Este responsabil cu prezentarea și negocierea serviciilor și contractelor cu clienții. Se deplasează fizic (în funcție de limitările impuse de Pandemie) si se întâlnește cu potențialii clienții importanți

  • Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția

 

Activități de account management

  • Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing

  • Menține relația cu departamentele tehnice în privința implementării corespunzătoare a proiectelor semnate cf. cu termenii negociați

  • Are responsabilități de customer management și account management pentru clienții săi

  • Se deplasează fizic (în funcție de limitările impuse de Pandemie) si se întâlnește cu clienții importanți

  • Realizează rapoarte lunare interne către management privind statusul proiectelor si situatii vânzări

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare, chimie, petrochimie și relaționate
    • Experiență în vânzări 3-5 ani
  • Experiență/Competențe

    • Abilități de comunicare/relaționare/vânzare clienți
    • Să înțeleagă parametri tehnici (vocabular/limbaj tehnic)
    • Office (bine): Excel, PowerPoint
    • Limba Engleza: mediu
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate pentru deplasări în teritoriul arondat (cu precădere zona de sud a țării)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Reziliența în procese de vânzare tehnică
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, determinare

Ofertă

  • Vei lucra alături de Directorul de Vânzări, pentru a putea deveni compania care oferă cele mai performante, de actualitate și inovative soluții pe domeniul său

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă. Libertate și autonomie în stabilirea propriului program. Remote work (când nu este pe teren/deplasări)

  • Training inițial pe produsele companiei

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Diurnă, accomodations de calitate/confort în deplasări

  • Mașină de serviciu la dispoziție, permanent inclusiv pentru scopuri personale

  • Abonament servicii medicale

  • Salariu atractiv + sistem de comisionare/bonusare atractiv (componenta variabilă)

  • Al 13-lea salariu

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania