Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru servicii de mobilitate pentru flotele de camioane, având o istorie impresionantă de peste 85 de ani de activitate.

Compania furnizează servicii complete transportatorilor de mărfuri și persoane: card combustibil, service, ferry, taxe de drum, recuperare TVA , recuperare accize combustibil (pregătire și completare documente pentru autoritățile fiscale din Europa).

Preocuparea pentru calitate, pentru sustenabilitate și pentru mediu reprezintă filosofia companiei care își propune să fie și în continuare lider al schimbării către lumea de mâine. Peste 130.000 de clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm Operator Vânzări prin Telefon (telesales agent) (nu este call-center) pentru Arad. Poziția nu presupune munca de teren, activitatea desfășurând-se 100% de la birou.

Scopul principal al postului: implementarea strategiei de vânzare a companiei de carduri pentru carburanți și încheierea de contracte cu companiile interesate. Este un serviciu necesar și foarte apreciat, ușor de vândut.

  • Contactează potențiali clienți, emite oferta comercială pe baza căreia negociază și încheie contracte (clienții principali sunt firmele de transporturi și cele cu parcuri auto mari)

  • Informează clienții și potențialii clienți despre activitatea firmei

  • Se ocupă de vânzarea cardurilor de combustibil și/sau aparate de taxe de drum (necesare pentru firmele specializate în transporturi)

  • Transmite comanda de carduri de alimentare combustibil și/sau aparate de taxe de drum către colegii de la livrare

  • Se preocupă de elaborarea și implementarea strategiei de vânzări și face propuneri în acest sens

  • Acordă asistență tehnica clienților și potențialilor clienți

  • Menține bune relații cu clienții din portofoliu. Verifică gradul de mulțumire al clienților existenți

  • Urmărește piața și identifică cele mai avantajoase forme de promovare din punct de vedere al impactului asupra pieței și al prețului. Realizează diverse statistici privind evoluția pieței. Monitorizează produsele concurenței și caută soluții de optimizare și extindere a produselor și serviciilor firmei

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare (preferabil domeniu Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
    • 1-2-3 ani experiență prin telefon sau consultanță clienți (avantaj)
  • Alte cerințe

    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook
    • Limba Engleză: mediu-avansat
  • Personalitate

    • Bune abilități de comunicare (verbal și scris), înțelegere, procesare logică a informațiilor și de utilizare a noilor informații în alte situații
    • Bună capacitate analitică (gândire structurată, diagnoză și propunere de soluții)
    • Orientarea spre client ( ascultă activ, este disponibil și empatic, propune soluții, cunoaște produsele și serviciile, gestionează într-o manieră profesională reclamațiile)
    • Energie, responsabilitate, seriozitate, orientare spre rezultate
    • Bună gestionare a timpului și organizarea activității, atenție la detaliu

Ofertă

  • Companie de top, lider pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă (30 RON zi lucrătoare)

  • Prime Paște/Crăciun

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu competitiv/motivant

  • Bonus de vânzări consistent în funcție de performanță

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania