Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cei mai importanți jucători în distribuția de aparatură și echipamente de laborator din România, dar și de servicii de instalare, mentenanță, etalonări și verificări metrologice. Cu o istorie de peste 25 ani, compania se mândrește cu numeroase proiecte greu de egalat, având birouri in București, Brașov, Craiova, Cluj, Timișoara și alte orașe.

Compania oferă servicii integrate, departamentul service asigură montajul și instalarea echipamentelor vândute, mentenanță și întreținere (garanție și post-garanție), calibrări și încercări mecanice, modernizări, validări IQ/OQ, implementare ISO 17025 și ISO 9001. Suplimentar, compania deține laboratoare acreditate și autorizate RENAR și BRML conform ISO 17025 de verificări metrologice balanțe și umidometre cereale, etalonări mașini de încercări la tracțiune și compresiune, extensometre, balanțe, pipete și calorimetre respectiv analize umiditate pentru cereale, semințe oleaginoase și leguminoase.

Compania este prezentă cu produsele sale în mai toate domeniile de activitate unde se utilizeaza echipamente și aparatură de laborator, având numeroși clienți (aproape 3000) în Agricultură, Cercetare, domeniul Medical și industria Farmaceutică, industria alimentară și industria prelucrătoare.

Compania dispune de un sediu modern, o echipă de profesioniști de top și se mândrește cu realizările sale și spiritul inovator: un brand cunoscut și recunoscut pe piața de profil, un nume de referință pentru care specialiștii din domeniu își doresc să lucreze!

De ce să lucrezi aici? Pentru că lucrezi cu unii dintre cei mai buni din branșa lor și unul dintre Liderii de piață!

Descrierea Jobului

Căutăm un Inginer Vânzări echipamente și aparatură pentru industria prelucrătoare / producție pentru zona Muntenia.

Scopul principal al postului este contactarea clienților și vânzarea produselor companiei în arealul geografic desemnat (identificarea de noi clienți, lărgirea portofoliului existent).

  • Realizează prospectarea pieței pentru identificarea și atragerea clienților (reviste de specialitate, căutări pe net, cataloage de firme, evenimente și târguri tehnice, proiecte de investiții, fabrici și uzine noi sau care se modernizează). Derulează diverse activități de documentare despre clienți în vederea pregătirii întâlnirilor de vânzare

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri). Se deplasează fizic și se întâlnește cu clienții săi

  • Întocmește ofertele tehnico-economice și contractele de vânzare

  • Întreprinde acțiuni specifice de account management pentru contractele proprii până la realizarea lor integrală

  • Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare tehnice (Politehnică, Mecanică, Mecanică fină, Mecatronica, Electronică, Știința Materialelor, TCM, Inginerie, Chimie, etc.)
    • Experiență: 3-5 ani vânzări de echipamente industriale. Avantaj experiență cu aparatură de măsură și control, aparatură de laborator, aparatură pentru analiză termică, mașini de încercări mecanice, camere climatice, orice echipamente similare cu cele distribuite de companie)
  • Alte cerințe

    • Cunostinte temeinice tehnice de limba Engleza și/sau limba Germană (avantaj)
    • Disponibilitate deplasări pe regiunea arondată (Muntenia)
    • Experiență în lucrul cu un program ERP (avantaj)
    • Excel/Office (bine)
    • Permis de conducere categoria B
  • Personalitate

    • aptitudini de comunicare, relaționare
    • planificare și organizare
    • capacitate de a lua decizii rapid și eficient
    • iniţiativă, spirit practic
    • autonomie și independență

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său

  • Proiecte provocatoare, clienți mari, produse și branduri (re)cunoscute

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină de serviciu (all-inclusive)

  • Prime (de Crăciun, Paște, 8 Martie, zi de naștere) și bonuscomision atractiv pentru atingerea obiectivelor de performanță

  • Abonament medical generos

  • Trainiguri periodice în străinătate la furnizorii de echipamente

  • Program de lucru flexibil

  • Pachet salarial competitiv + al 13-lea salariu, în funcție de performanța la nivel de companie

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania