Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cei mai mari și mai importanți jucători pe piața tâmplăriei din PVC din Europa. Cu o capacitate de producție profile și accesorii PVC de peste 20.000 tone anual (termopan), compania are planuri de creștere foarte ambițioase, bazându-se pe o echipă de peste 500 de angajați și de specialiști de top.

Pe partea de producție, echipamentele utilizate sunt de ultimă generație – sunt folosite tehnologii de extrudare și componenți de calitate superioară. Rezultă un produs de calitate care se distinge prin izolare termică superioară, rezistență mecanică ridicată și design atractiv. În plus, toate pofilele PVC produse de clientul nostru sunt 100% reciclabile și au la bază o compoziție fără plumb și staniu, fapt ce contribuie la sănătatea oamenilor și la protecția mediului înconjurător. Produsele companiei dețin certificările prestigiosului Institut IFT Rosenheim (Germania), ceea ce contribuie la prezența și aprecierea pofilelor sale pe piața occidentală.

Pe partea de distribuție, compania deține un lanț de depozite de mare capacitate poziționate strategic și are mai multe filiale în marile orașe din România, dar şi rețele comerciale în Republica Moldova, Serbia, Bulgaria, Ungaria, Macedonia, Bosnia, Croația, Muntenegru, Albania, Slovenia.

Aflată în plină expansiune și dornică de extindere, compania se află în căutarea unor noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutam un Customer Support Specialist locat fie în București, Galați sau Râmnicu-Vâlcea, responsabil cu gestionarea relației cu clienții (întrebări, neclarități și reclamații referitoare la un produs sau un serviciu). Scopul lui final este de a oferi clienților experiențe pozitive prin îmbunătățirea relației dintre brand și client.

  • Răspunde la întrebările clienților într-un mod prompt și precis, prin telefon, e-mail sau chat

  • Identifică nevoile clienților și ajută clienții să utilizeze serviciile platformei

  • Analizează și raportează posibilele probleme sau disfuncționalități apărute în experiența utilizatorului cu platforma (de exemplu, prin testarea diferitelor scenarii sau creând identități pentru testare)

  • Actualizează bazele de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții

  • Monitorizează plângerile clienților pe rețelele sociale și îi contactează pentru a le oferi asistență

  • Distribuie solicitările de funcții și soluții eficiente cu membrii echipei

  • Informează clienții despre rezolvarea funcționalităților sau apariția de noi caracteristici

  • Urmărește clienții pentru a se asigura că problemele lor tehnice sunt rezolvate

  • Centralizează feedback-ul clienților și împărtășește echipei de vânzări și marketing

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii medii/superioare, preferabil economice/tehnice (avantaj). Licență în Tehnologia Informației sau diploma relevantă
    • Experiența în industria de construcții este un plus
    • Experiență ca specialist în relația cu clienții sau rol similar de minimum 2 ani
    • Experiență în utilizarea software-ului de birou și a instrumentelor de asistență de la distanță
  • Alte cerințe

    • Înțelegerea modului în care funcționează sistemele CRM și/sau platformele online dezvoltate pe Magento
    • Excelente abilități de comunicare și rezolvare a problemelor
    • Abilități multi-tasking
    • Răbdare atunci când se ocupă de cazuri dificile
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Spirit de constructor, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei
    • Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România și din Europa pe segmentul său

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Program flexibil

  • Evenimente de echipă (building-uri de echipă, hangout-uri de echipă etc.)

  • Activități de învățare și îmbunătățire continuă

  • Pachet salarial competitiv

  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie solidă

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania