Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o companie cu o experiență de peste 20 ani în domeniul construcțiilor civile la cheie, recondiționărilor și consolidărilor clădirilor vechi (infrastructuri, structuri de rezistență, finisaje interioare și exterioare, instalații sanitare, termice și electrice) precum și construcții industriale (confecții și hale metalice, depozite, platforme rutiere) la nivelul exigențelor de arhitectură și de rezistență cerute.

Compania oferă clientilor calitate și precizie, rapiditate în lucru, totul la un raport calitate/preț foarte avantajos și ca dovadă a seriozității sale, asigură garanție și post garanție lucrărilor executate.

În urma experienței căpătate în domeniul de activitate a mărit în permanență capacitatea forței de muncă precum și a utilajelor folosite, acest lucru făcând-o capabilă de a executa lucrări de foarte bună calitate, astfel devenind o firmă cu adevărat competitivă pe piața internă.

Asigurarea calității constituie o componentă principală a sistemului calității în activitatea firmei și reprezintă un segment important al activității conducerii în general. Firma are declarată o politică și o strategie în domeniul calității, care definește liniile directoare, obiectivele politicii în domeniul calității, declarația managementului.

În paralel cu sistemul de management al calității, compania are implementate și menținute sistemele de management al mediului conform SR EN ISO 14001 :2005, al sănătății și securității ocupaționale conform cerințelor SR OHSAS 18001 :2008.

Aflată în creștere, compania se află în căutare de noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un Inginer Ofertare, pentru București.

Scopul principal al postului este monitorizarea și analizarea solicitărilor de oferte, atât cele venite din mediul privat cât și cele publicate în cadrul sistemului de licitații publice SEAP.

  • Monitorizează și analizează solicitările de oferte, atât cele venite din mediul privat cât și cele publicate în cadrul sistemului de licitații publice SEAP, astfel încât să poată fi selectate spre ofertare, în timp util, acele lucrări pentru care compania întrunește condițiile necesare punerii în operă, inclusiv condițiile de eligibilitate impuse de Beneficiar;

  • Face o verificare preliminară a proiectelor de construcții, a Memoriilor tehnice, a Caietelor de Sarcini și a Fișelor de Date astfel încât să identifice ce lămuriri sau date suplimentare se impune a fi solicitate Proiectanților sau Beneficiarilor în această fază, inclusiv a datei limită de predare a ofertei dacă aceasta nu este deja specificată;

  • Solicită orice fel de informații sau lămuriri Proiectanților/Beneficiarilor astfel încât să obțină toate acele informații nespecificate în proiecte dar necesare realizării ofertei;

  • Stabilește soluțiile tehnice necesar a fi adoptate pentru punerea în operă a lucrărilor ofertate;

  • Realizează ofertele financiare;

  • Răspunde solicitărilor de informații sosite de la reprezentanții Beneficiarilor cu privire la ofertele realizate;

  • Întocmește situațiile de lucrări;

  • Gestionează relația cu managementul firmei, cu colegii și cu beneficiarii firmei;

  • Își dezvoltă din proprie inițiativă noi abilități, dobândește noi cunoștințe și competențe astfel încât să adauge un plus de valoare postului și obiectivelor alocate.

Candidatul Ideal

  • Studii și experiență

    • Studii superioare tehnice – de preferat inginer de Construcții Civile, Industriale și Agricole;
    • Minim 3 ani experiență într-un rol similar;
    • Cunoștințe despre softuri de proiectare (AutoCAD, MS Project).
  • Alte cerințe

    • Aptitudini de planificare, organizare și comunicare;
    • Capacitate de a evalua şi a lua decizii, rapid și eficient;
    • Cunoștințe de operare MS Office;
    • Cunoștințe Limba Engleză (mediu + termeni tehnici);
    • Permis de conducere categoria B.
  • Personalitate

    • Spirit tehnic, ordine, corectitudine, îndemanare, inițiativă;
    • Seriozitate, gândire logică, capacitate de diagnoză tehnică rapidă;
    • Orientare către client;
    • Atenție la detalii și atenție distributivă;
    • Capacitate de a lucra independent și în echipă.

Ofertă

  • Echipă de top și o companie reprezentativă pentru industria sa în România;

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos;

  • Locație centrală, ușor accesibilă (mijloace de transport în comun);

  • Dotări de lucru proprii activității: telefon, laptop;

  • Pachet salarial atractiv;

  • Concediu de odihnă minim 21 zile lucrătoare;

  • Program de lucru luni-vineri, 8 ore/zi (pauza de masă inclusă în program);

  • Diurnă deplasări și asigurarea cazării;

  • Prime de execuție înainte de termen;

  • Prime de Sărbători;

  • Siguranță și stabilitate pe termen lung.

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania