Loading...

Construirea Brandului de Angajator

Construirea Brandului de Angajator2017-09-22T09:43:48+00:00

Brandul de Angajator reprezintă unul dintre cele mai importante active ale unei companii din perspectiva capacității sale de a atrage și recruta talente. Pentru candidați, Brandul de Angajator reprezintă unul dintre argumentele cele mai convingătoare în acceptarea ofertei unei companii deoarece acesta reprezintă imaginea construită cu grijă și în timp de organizație, fiind garanția unui mediu de lucru propice dezvoltării personale.

Asistăm Clientul să își auditeze Brandul de Angajator, să se poziționeze față de concurență și să înțeleagă modul cum este perceput în piață de către candidați. Pe baza informațiilor astfel culese și în relație cu o metodologie internațională, demarăm Construirea Brandului de Angajator printr-o serie de măsuri atent gândite în relație cu publicul țintă, utilizând instrumente moderne de comunicare și nu în ultimul rând, cost-effective. 

 

Cui se adreseaza

Companiilor care întâmpină dificultăți în atragerea și recrutarea candidaților vizați și care doresc eficientizarea proceselor de recrutare

Organizațiilor care dorescă să atragă și să recruteze cei mai buni candidați disponibili, devenind magnet de talente

Startup-urilor și proiectelor antreprenoriale care își propun încă din faza de început să devină atractive pentru candidații de valoare

Organizatiilor care se dezvoltă, pregătindu-se să abordeaze piețe noi ori să deschidă noi filiale, urmând să recruteze intensiv

Vreau să aflu mai multe