Loading...

Employment Value Proposition – Definirea Ofertei de Valoare catre Angajati

Employment Value Proposition – Definirea Ofertei de Valoare catre Angajati2018-02-01T12:14:28+00:00

Employment Value Proposition reprezintă pachetul complet de beneficii materiale și imateriale, vizibile și invizibile pe care piața și angajații existenți îl percep ca fiind valoarea pe care o câștigă lucrând într-o companie, cu rol determinant în motivarea și retenția acestora.

Definirea Ofertei de Valoare se realizează în urma unui demers structurat și sistematic de analiză și identificare a nevoilor și asteptărilor candidaților și angajaților existenți cu scopul de a alcătui un pachet salarial și de beneficii care pe de o parte să recompenseze în mod corect munca depusă de aceștia și pe de alta, să confere organizației un avantaj strategic în fața competiției.

 

Cui se adreseaza

Organizațiilor care dorescă să atragă și să recruteze cei mai buni candidați disponibili printr-o ofertă interesantă, atractivă și unică, diferită de a competiției și construită special pentru nevoile grupului țintă

Companiilor care îți doresc angajați cu un înalt grad de satisfacție și engagement, corect recompensați pentru munca printr-un pachet diversificat, nu neapărat de ordin financiar

Startup-urilor și proiectelor antreprenoriale care vor să dispună încă de la început nu de un banal pachet salarial ci de o Ofertă de Valoare atractivă, ca argument în lupta cu organizațiile mai mari pentru cei mai buni candidați

Vreau să aflu mai multe