Nu contează câți angajați are o companie și nici măcar nivelul lor de expertiză dacă angajați respectivi nu sunt implicați în dezvoltarea și evoluția organizației. Iată de ce, Măsurarea Nivelului de Engagement reprezintă o modalitate obiectivă de a determina care este de fapt ponderea angajatilor dedicați trup și suflet și care contribuie în mod autentic la binele firmei.

Prin caracterul său obiectiv si neutru, Măsurarea Nivelului de Satisfacție și Engagement al Angajatilor oferă managementului Clientului informații extrem de valoroase privind diagnoza stării de spirit din companie și oferă baza decizională rațională pentru o serie de decizii strategice de HR menite să activeze talentele existente și să crească productivitatea muncii.

 

Cui se adreseaza

Organizatiilor care doresc o măsură obiectivă a gradului de implicare și entuziasm al angajaților proprii pe care apoi să fundamenteze decizii raționale de strategie de HR

Companiilor care doresc să creeze un climat și o cultura organizațională în care angajații să se simtă valorizați si apreciați pentru a se dedica la rândul lor binelui organizației

Companiilor care doresc un dialog real și sincer cu proprii angajați prin cunoașterea nevoilor lor în vederea activării și valorizării maxime a talentului acestora