Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Aflată în plină expansiune, compania își deschise un nou magazin-showroom in Constanța și angajează personal atât pentru headquarter-ul din București cât și pentru noua locație din Constanța.

Despre post

Căutăm 1 x Cutomare Care Representative, pentru București

Rolul principal: Oferi asistență și suport clienților (post-vânzare)

Iată în continuare alte atribuții și responsabilități:

  • Preiei apelurile telefonice și cererile venite din partea clienților noi sau vechi (cereri de informații privind produsele companiei și consultanță generală privind colecțiile existente, informații specifice pentru clienții care au comandat și așteaptă livrarea și montajul)

  • Asiguri suport post-vânzare. Clienții trebuie să simtă că firma le acordă atenția cuvenita de la comandă până la livrare și după

  • Asiști clientul pe întreaga durată a realizării/customizării produselor comandate, cu diverse informații în funcție de necesități oferind informații corecte și actualizate

  • Cunoști produsele și colecțiile companiei, pentru a putea oferi clienților asistența potrivită

  • În calitate de Reprezentant al Serviciului Clienți, informezi clienții în mod proactiv cu privire la progresul și starea comenzilor lor și iei măsurile corespunzătoare atunci când apar abateri de la termenele stabilite

  • Realizezi corespondența pe email cu clienții companiei (când este folosit acest canal de comunicare)

  • Propui oferte customizate, în funcție de nevoile clienților (nu este un post de vânzări, dar dacă astfel de oportunități apar în timpul conversațiilor cu clienții, acestea trebuie valorificate)

  • Actualizezi baza de date a companiei în funcție de interacțiunile înregistrate cu respectivii clienți

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare
    • Experiență în vânzări directe și interacțiune cu clienții
    • Experiența în domeniul mobilierului de lux ori în design interior reprezintă avantaj
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe MsOffice (nivel de bază)
    • Limba Engleză – conversațional
    • Experiență de vânzare și cunoștințe de promovare a produselor
    • Educație și limbaj potrivit interlocutorilor
    • Abilități (desăvârșite) de comunicare și relaționare
  • Personalitate

    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Abilități de prezentare, conversație și ascultare activă (fiecare client are propriile nevoi. Dacă ai răbdare să asculți, vei afla tot ce ai nevoie pentru a finaliza vânzarea și povești de viață incredibile)
    • Încredere în forțele proprii

    Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie (mereu) amabil, zâmbitor, suportiv și să transmită o energie pozitivă și revigorantă.

Ofertă – De ce să te alături

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu de vis, cu piese de mobilier luxuriant, rafinament și eleganță, care reprezintă o plăcere pentru ochi și pentru simțuri

  • Vei întâlni și vei relaționa cu o clientelă selectă, pretențioasă și educată, oameni de la care ai ce să înveți

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul vânzărilor directe

  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial

  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare

  • Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și colecțiilor companiei

  • Locație centrală, accesibilă

  • Cafea delicioasă!

  • Pachet salarial atractiv, bonus de performanță

Aceasta este o șansă de a lucra făcând o activitate interesantă care nu pare muncă!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania