Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie de mobilitate urbană și soluții integrate de transport din România. Cu o istorie de aproape 15 ani, compania se distinge printr-o ținută ireproșabilă, distinctivă în piață fiind un brand recunoscut și apreciat, remarcată prin eleganță, calitate și inovație.
Compania acoperă o gama largă de servicii (transport urban, rent-a-car, service, reprezentanță auto, servicii executive de top) dispunând de o flotă remarcabilă și foarte numeroasă de mașini și oferind multiple facilități clienților săi.
Compania dispune de un sediu modern, o echipă de profesioniști și se mândrește cu realizările sale, fiind unul dintre liderii de piață pe segmentul său.
Descrierea Jobului
Căutăm 2 x Inbound Call Center Operator care va răspunde solicitărilor echipei de șoferi ai companiei, pentru București.
Scopul principal al postului este să acorde suport prin telefon unei game variate de solicitari din partea șoferilor companiei (situații diverse cu pasagerii, plăți, probleme în trafic, etc.).
Atenție: NU este un post de vânzări, nu trebuie atinse target-uri, nu inițiază apeluri, doar răspunde solicitărilor interne
Candidatul Ideal
Ofertă
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic