Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie de mobilitate urbană și soluții integrate de transport din România. Cu o istorie de aproape 15 ani, compania se distinge printr-o ținută ireproșabilă, distinctivă în piață fiind un brand recunoscut și apreciat, remarcată prin eleganță, calitate și inovație.

Compania acoperă o gama largă de servicii (transport urban, rent-a-car, service, reprezentanță auto, servicii executive de top) dispunând de o flotă remarcabilă și foarte numeroasă de mașini și oferind multiple facilități clienților săi.

Compania dispune de un sediu modern, o echipă de profesioniști și se mândrește cu realizările sale, fiind unul dintre liderii de piață pe segmentul său.

Descrierea Jobului

Căutăm 2 x Inbound Call Center Operator care va răspunde solicitărilor echipei de șoferi ai companiei, pentru București.

Scopul principal al postului este să acorde suport prin telefon unei game variate de solicitari din partea șoferilor companiei (situații diverse cu pasagerii, plăți, probleme în trafic, etc.).

Atenție: NU este un post de vânzări, nu trebuie atinse target-uri, nu inițiază apeluri, doar răspunde solicitărilor interne

  • Preia și răspunde apelurilor colegilor din trafic cu solicitări de suport diverse

  • Oferă informații și răspunsuri la solicitările primite

  • Ține evidența apelurilor primite și transferă mai departe solicitările pe care nu le poate rezolva pe loc

  • Oferă sprijin moral colegilor aflați în trafic care au nevoie de suport

  • Gestionează cu tact și diplomație situațiile mai dificile

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul intern

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare (Știnețe Umaniste, Comunicare, etc)
    • Experiență: min. 2 ani în lucrul cu oamenii, comunicare la telefon
  • Alte cerințe

    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe medii de operare PC
    • Cunostinte limbă Engleză (mediu)
  • Personalitate

    • optimism, deschidere, extroversie
    • capacitate de a lua decizii rapid și eficient
    • iniţiativă, spirit practic
    • autonomie și independență

Ofertă

  • Companie de top în România pe domeniul său

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Transport asigurat inclus gratuit de acasă pănă la serviciu cu mașinile firmei

  • Program de lucru flexibil

  • Pachet salarial competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania