Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, important incoming tour operator (agenție de turism specializată în aducerea turiștilor străini în România), cu sedii în București și Sofia. Compania promovează România reușind să pună în valoare destinațiile turistice din țară prin organizarea de circuite culturale pentru grupuri de turiști străini. Avem o țară frumoasă pe care compania știe să o prezinte cu succes.

Concentrându-se pe satisfacția clienților și oferind servicii la standarde ridicate, perspectiva modernă și inovativă asupra turismului au făcut din Clientul nostru una dintre cele mai apreciate Agenții de incoming și unul dintre liderii din acest domeniu.

Pe partea de organizare internă și cultură organizațională Compania pune accent pe oameni, plecând de la principiul că cea mai importantă resursă de care dispune este echipa, o echipă de profesioniști în turism și ghizi experimentați vorbitori de mai multe limbi internaționale, oameni de calitate și frumoși.

Compania oferă o gamă completă de servicii turistice printre care enumerăm câteva ca exemplu: tururi cu autocarul, pelerinaje, expediții active și de aventură, vacanțe în diverse locații, conferințe, excursii pentru companii și organizații.

Urmare a prestigiului și recunoașterii de care se bucură în industria sa, Clientul nostru este membru în unele dintre cele mai prestigioase organizații de profil din turism precum Asociația Națională a Agențiilor de Turims din România sau Asociația Tur-Operatorilor din Europa, ETOA (European Tour Operators Association) dar și în numeroase alte asociații de specialitate din Germania, Austria și zona mediteraneeană.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Contabil Senior pentru București.

Scopul principal al postului este să gestioneze procesarea facturilor de la furnizori și clienți, plata facturilor, înregistrări contabile, intocmiri rapoarte specifice și gestiune department contabilitate (99% din clienții Companiei sunt persoane juridice).

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Înregistrează corect și la timp în programul de contabilitate SAGA, toate operațiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite

  • Verifică documentele și rapoartele de contabilitate primară (dispoziții de încasare/plată, ordine de deplasare, decont de cheltuieli, foi de parcurs, registrul de casă, registrul de bancă, evidența plățiilor salariale)

  • Înregistrează și operează diverse încasări și plăti

  • Verifică/corectează înregistrările contabile și întocmeşte rapoarte de control

  • Efectuează reconcilieri de solduri

  • Furnizează informații pentru închiderile de lună

  • Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile (săptămânal lista facturilor emise/neîncasate, balanțe de verificare pentru clienți, liste avansuri din trezorerie, etc)

  • Propune soluții și proceduri pentru eficientizarea activității departamentului contabil

  • Verifică, reformulează (dacă este necesară) și stabilește nivelului riscurilor, din punct de vedere financiar și fiscal

  • Asigură monitorizarea derulării contractelor, din perspectiva încadrarii în bugetul estimat și raportarea eventualalelor abateri față de acesta

  • Participă la întocmirea procedurilor de lucru și efectuarea controlului intern

  • Întocmește periodic (lunar, semestrial și anual) declarațiile solicitate de Institutul de Statistică

  • Se ocupă de revizuirea, analiza și raportarea tuturor implicațiilor financiare ale întregii legislații legate de aria de responsabilitate

  • Coordonează activitatea administrativă pe partea de resurse umane (întocmire C.I.M., transmitere Revisal) și coordonează activitatea economică a firmei

Candidatul Ideal

  • Educație/Experiență

    • Studii superioare în domeniul financiar – contabil finalizate
    • Experiență în operarea unui program de evidență contabilă (Saga)
    • Experiență pe un post similar de minimum 5 ani
    • Avantaj calificări CECCAR sau alte calificari în domeniul finanțelor și contabilității
    • Avantaj lb. Engleză (nivel mediu/conversațional, comunicare clienți străini)
  • Alte cerințe:

    • Cunoștințe de baza privind legislația fiscal contabila (inclusiv domeniul turismului)
    • Bune abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
    • Alte abilități: de calcul matematic, de comunicare, de planificare și organizare a activităților specifice
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
    • Persoană conștiincioasp, riguroasa si meticuloasa în realizarea sarcinilor
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine și loialitate
    • Bune abilități de comunicare

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Simți că ești parte dintr-o echipă și o rețea internațională

  • Locație centrală, ușor accesibilă (metrou, mijloace de transport în comun)

  • Tichete de masă

  • Pachet salarial competitiv

Companie de succes, oportunități de carieră!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania