Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai importante companii de transport și logistică din lume. Fondată acum mai bine de 40 de ani, compania, are peste 60.000 de angajați, deține peste 6 milioane sqm spații de depozitare și desfășoară activități globale în mai mult de 90 de țări prin sute de centre logistice! Pentru a enumera doar câteva, printre serviciile oferite de companie se numără:
- Transport Rutier (incarcare completa/partială și grupaje, etichetare și impachetare, transporturi specializate, platforma online și managemement digital al documentelor, suport și asitență)
- Air & Sea (transport aerian și maritim, containerizare, încărcare-descărcare, transbordaj)
- Depozitare și Distribuție (Transload & Cross-Docking, in-House Logistics)
- Soluții complexe de logistică precum Supply Chain Management, Reverse Logistics, Information & Logistics Technology pentru mai toate industriile importante precum Automotive, Retail, Healthcare, Aerospace, Engineering sau Food.
Pe partea de organizare internă și cultură organizațională Compania pune accent pe oameni, plecând de la principiul că cea mai importantă resursă de care dispune este echipa, o echipă de profesioniști, în același timp oameni de calitate și frumoși. O companie de top, cu tradiție și valori, cunoscută și recunoscută pentru calitatea și seriozitatea serviciilor oferite. Foarte activă în România, pe o piață în plină efervescență, compania se pregătește pentru o etapă accentuată de creștere.
Descrierea Jobului
Căutam un Grup HR Director pentru București.
Misiunea principală a postului este să dezvolte și să coordoneze o funcțiune de Resurse Umane modernă, completă și eficientă. În noul context de piață, dorința companie este să dispună de un departament puternic și cu rol strategic, plecând de la structura deja existentă. Este o ocazie unică pentru un profesionist din domeniu să pună bazele unei funcțiuni strategice, pe tot ce înseamnă procese, fluxuri și echipă. Este un rol strategic dar și operațional, structurile trebuie mai întâi construite. Câteva responsabilități principale:
Strategie de HR
Adaptează viziunea/strategia de HR la obiectivele firmei
Supervizează sarcinile salariaților din subordine şi stabilește prioritățile în executarea acestor sarcini
Acționează ca HR Business Partner pentru diviziile de business din companie. Menține constant relația de comunicare cu managerii operaționali ai firmei și oferă input pe subiecte de HR
Facilitează comunicarea pentru dezvoltarea/menținerea unui climat pozitiv în companie
Gestionează buget-ul de HR aferent activitatilor aprobate de Top Management
Talent Acquisition și Employer Branding
Coordonează departamentul de Recrutare/Selecție
Employer Branding: Promovează și construiește reputația companiei ca Best Employer și contribuie la consolidarea Brandului de Angajator. Asigură prezența firmei pe piețele de recrutare relevante și gestionează bugetul aferent evenimentelor și prezențelor publice ale companiei (târguri, evenimente de carieră, mass-media, social media și online)
Pune la punct procesul de onboarding pentru noii veniți și creează o experiență de integrare pozitiva și memorabilă
Performance Management, Motivare și Retenție
Gestionează programele de evaluarea performanțelor și motivarea personalului
Realizează analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfacție al angajaților şi propune managementului firmei măsurile de îmbunătățire necesare
Asigură asistență managementului în problemele legate de relațiile între angajați
Supervizează sistemul de remunerare pentru personalul firmei, se asigură că acesta respectă principiile de etică și echitate internă
Centralizează rezultatele evaluărilor şi le analizează în corelație cu celelalte activităţi din HR, propune soluții după caz
Propune noi strategii de retention, realizează diverse rapoarte de HR: fluctuație de personal, exit interviews etc.
Legislația Muncii
Urmărește legislația muncii și informează conducerea cu privire la reglementările relevante
Mediază eventualele situații de natură conflictuală între angajați
Concepe proceduri şi alte documente specifice firmei pe probleme de relații de muncă
Avizează fişe post/evaluare, prime/sancțiuni pentru personalul firmei
Learning & Development
Gestionează politica de formare și perfecționare a personalului firmei
Identifică furnizori de formare
Gestionează bugetul de training-uri
Candidatul Ideal
Studii și Experiență
- Studii superioare: Psihologie, Sociologie, Comunicare, Economice
- Orice masterate/specializări în Resurse Umane reprezintă un avantaj
- Min. 5 ani experiență în HR din care 3 în poziții de manager
Alte cerințe
- Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
- Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
- Cunoașterea mediului și dinamicii pieței forței de muncă
- Cunoștințe relevante privind normele GDPR
Personalitate
- Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
- Spirit de constructor, isi va pune amprenta conform cu noile provocări din piață și planurile de viitor ale companiei
- Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschisă la idei
- Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
- Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică
Ofertă
Companie multinațională reputată, unul dintre liderii de piață din lume pe segmentul său
Top Management care înțelege rolul și importanța HR-ului ca departament strategic și Partener de Business
Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top
Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
Autoturism din partea companiei
Abonament servicii medicale
Program flexibil
Laptop, telefon mobil abonament voce și date
Pachet salarial competitiv
Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate
Șansa de a construi ceva remarcabil ca HR
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic