Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, unul dintre cei mai importanți jucători în distribuția de aparatură și echipamente de laborator din România, dar și de servicii de instalare, mentenanță, etalonări și verificări metrologice. Cu o istorie de peste 25 ani, compania se mândrește cu numeroase proiecte greu de egalat, având birouri in București, Brașov, Craiova, Cluj, Timișoara și alte orașe.
Compania oferă servicii integrate, departamentul service asigură montajul și instalarea echipamentelor vândute, mentenanță și întreținere (garanție și post-garanție), calibrări și încercări mecanice, modernizări, validări IQ/OQ, implementare ISO 17025 și ISO 9001. Suplimentar, compania deține laboratoare acreditate și autorizate RENAR și BRML conform ISO 17025 de verificări metrologice balanțe și umidometre cereale, etalonări mașini de încercări la tracțiune și compresiune, extensometre, balanțe, pipete și calorimetre respectiv analize umiditate pentru cereale, semințe oleaginoase și leguminoase.
Compania este prezentă cu produsele sale în mai toate domeniile de activitate unde se utilizeaza echipamente și aparatură de laborator, având numeroși clienți (aproape 3000) în Agricultură, Cercetare, domeniul Medical și industria Farmaceutică, industria alimentară și industria prelucrătoare.
Compania dispune de un sediu modern, o echipă de profesioniști de top și se mândrește cu realizările sale și spiritul inovator: un brand cunoscut și recunoscut pe piața de profil, un nume de referință pentru care specialiștii din domeniu își doresc să lucreze!
De ce să lucrezi aici? Pentru că lucrezi cu unii dintre cei mai buni din branșa lor și unul dintre Liderii de piață!


Descrierea Jobului
Căutăm 1 Asistent Manager pentru București
Misiunea principală a postului: Asistentul Manager asigură suport intern pentru pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei precum cele de corespondență cu partenerii de afaceri ai organizației, comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor, analiza informațiilor semnificative, administrarea și arhivarea unor documente, planificarea activităților cu furnizorii și diverse achiziții, realizarea de rapoarte specifice, documentare pentru management, organizarea întâlnirilor și deplasărilor de business.
Sunt responsabilități ce necesită atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare. Este un post multi-rol provocator, alert, dar cu certitudine frumos și interesant.
Candidatul Ideal


Ofertă
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic