Despre Client
Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria de curierat, cu o istorie de peste 20 de ani pe piața din România și acoperind 100% din teritoriul țării!
Descrierea Jobului
Căutam un Recruiter Profesionist pentru București.
Scopul principal al postului: Gestionează toate aspectele legate de recrutare în companie.
Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
Răspuunde de proiectele de recrutare alocate din cadrul companiei (inclusiv deplasari in tara unde este nevoie)
Se ocupa de un proces de recrutare end-to-end, de la postare anunt pana la prezentarea ofertei, incadrandu-se in targetele stabilite
Dezvoltă și menține parteneriate cu medii specifice de interes pentru companie (universitățile tehnice, asociații profesionale, comunități de specialiști)
Identifică și propune constant noi surse și metode de recrutare/medii de sourcing
In zona de HR Innovation, vine cu idei de imbunatatire (procese, proceduri, formulare) cu scopul eficientizarii activitatii, precum si alte proiecte de tip “Career Path” dar nu numai
Aduce valoare in zona de Employer Branding prin proiecte in sfera aceasta (activitatea din social media, imaginea in piata ca angajator, etc.)
Reprezintă compania la evenimentele de resurse umane aferente recrutării (târguri de job-uri, prezentări la facultăți/ universități, etc) și se implică activ în organizarea lor
Isi desfasura activitatea actionand in relatia cu Hiring Managerii ca un partener strategic de business
Candidatul Ideal
Educație și Experiență
- Studii superioare (ar fi ideal din sfera psihologie/ sociologie/ resurse umane)
- Experienta de minim 3 ani in recrutare pe profile cat mai diverse, inclusiv middle management
- Ideal experienta de lucru cu diverse tool-uri si soft-uri de recrutare/ HR
- Nivel inalt de empatie si creativitate
- Spirit analitic si viziune de ansamblu
- Gandire organizata si strategica
- Orientare catre solutii si rezultate
- Foarte bune cunostinte din intregul pachet Microsoft Office
- Limba Engleza la nivel avansat
Alte cerințe:
- Cunoștințe de MsOffice
- Limba Engleză (bine)
Personalitate
- Atenție la detalii, meticulozitate
- Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
- Iniţiativă, spirit practic
- Autonomie și independență
Ofertă
Companie de top în România pe domeniul său si proiecte interesante
Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop
Program de lucru flexibil
Locație centrală, ușor accesibilă (metrou, mijloace de transport în comun)
Tichete de masă
Pachet salarial motivant
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic