Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes de aproape 15 ani, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX realizând peste 10 milioane de interacțiuni pe an.

Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică.

Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 8 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).

Aflată în plina expansiune, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.

Descrierea Jobului

Căutam un BPO Operations Project Manager pentru București.

Misiunea principală a postului este să coordoneze o echipă completă structurată pe 3 nivele de manageri, team lideri și operatori call-center pentru deservirea în timp real a cerințelor și nevoilor de suport din partea clientului de BPO (client international, companie cunoscută, dinamică. Printre cele mai comune nevoi de suport: orientarea agenților în teren, suport logistic, corectare/completare informații incorecte/incomplete, etc). Este un rol de coordonare care necesită abilități de leadership dar și operațional).

Câteva responsabilități principale:

  • Coordonează și asigură buna desfășurare a proiectelor din portofoliu asigurându-se de îndeplinirea cerințelor și standardelor clienților (clienți mari, companii internaționale, servicii BPO/Call-Center)

  • Se implică activ în derularea proceselor de resurse umane aferente proiectului alocat prin recrutarea, selectarea, orientarea, instruirea, desemnarea pe post, consilierea/coaching-ul și formarea angajaților, comunicarea internă cu echipa, planificarea, monitorizarea, evaluarea și revizuirea atribuțiilor aferente fiecărui membru al echipei. Oferă recomandări privind acțiunile de bonusare. Monitorizează și asigură respectarea politicilor și procedurilor companiei

  • Se asigură de îndeplinirea obiectivele financiare la nivel de proiect prin estimarea necesităților operaționale, pregătirea unui buget anual, estimarea cheltuielilor aferente, identificarea și rezolvarea problemelor curente, inițierea de acțiuni corective

  • Menține și îmbunătățește operațiunile de call center prin monitorizarea performanței sistemului. Asigură identificarea și rezolvarea problemelor curente, pregătirea și completarea planurilor de acțiune, derularea auditurilor și analizelor periodice și gestionarea inițiativelor de îmbunătățire și asigurare a calității

  • Își asumă rolul de lider, oferind inspirație și suport pentru echipă pentru creșterea nivelului de engagement și motivare. Construiește și menține un nivel ridicat de autonomie și independență pentru fiecare membru al echipei. Ajută la promovarea unei culturi de companie care încurajează performanța de top, moralul ridicat și ambiția de a reuși

  • Pregătește rapoarte curente privind performanța centrului de apeluri prin colectarea, analizarea și centralizarea datelor și tendințelor. Derulează diverse analize privind performanța în proiect și analize cost-beneficiu

  • Asigură respectarea procedurilor și formalităților legale și de reglementare conform cu cerințele din proiect (GDPR/Privacy, etc)

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare
    • 5-6 ani experiență în BPO (preferabil atât call cât și non-call (chat, email, social media) din care 3-4 în poziții de manager
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză (avansat)
    • Cunoștinte limba Italiană (mediu)
    • Disponibilitate pentru deplasări scurte în afara Bucureștiului (2-3 zile/lună)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie reputată, unul dintre liderii de piață din România pe segmentul său. Proiecte relevante, de portofoliu

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Locație accesibilă (metrou 3 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Decontare metrou/transport public sau benzină

  • Abonament servicii medicale. Abonament Bookster

  • Program flexibil, vineri zi scurtă, posibilitatea de a munci de acasă 3 zile/lună

  • Laptop, tel mobil abonament voce și date

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate și tichete de vacanță

  • Pachet salarial competitiv

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

 

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania