Despre Client
Academia de HR recrutează pentru Clientul său, importantă companie ce acționează pe piața serviciilor de BPO. Cu o istorie de succes de aproape 15 ani, compania livrează o gamă largă de servicii precum: Call Center, Contact Center, Soluții SAAS, Back Office și Virtual PBX realizând peste 10 milioane de interacțiuni pe an.
Este o companie cu un spirit tânăr și antreprenorial, ambițioasă, dinamică, vie, veselă și energică.
Dispunând de o echipă de profesioniști de top (ce acoperă 8 limbi internaționale), compania s-a remarcat de-a lungul timpului ca un furnizor de excelență, deservind numeroși clienți din variate industrii (banking, auto, utilități, pharma, retail, media).
Aflată în plina expansiune, compania recrutează personal pentru a răspunde nevoilor de creștere.


Descrierea Jobului
Căutam un BPO Operations Project Manager pentru București.
Misiunea principală a postului este să coordoneze o echipă completă structurată pe 3 nivele de manageri, team lideri și operatori call-center pentru deservirea în timp real a cerințelor și nevoilor de suport din partea clientului de BPO (client international, companie cunoscută, dinamică. Printre cele mai comune nevoi de suport: orientarea agenților în teren, suport logistic, corectare/completare informații incorecte/incomplete, etc). Este un rol de coordonare care necesită abilități de leadership dar și operațional).
Câteva responsabilități principale:
Candidatul Ideal


Ofertă
O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!
Vreau să aplic