Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, una dintre cele mai importante companii de transport și logistică din lume. Fondată acum mai bine de 40 de ani, compania, are peste 60.000 de angajați, deține peste 6 milioane sqm spații de depozitare și desfășoară activități globale în mai mult de 90 de țări prin sute de centre logistice! Pentru a enumera doar câteva, printre serviciile oferite de companie se numără:

  • Transport Rutier (incarcare completa/partială și grupaje, etichetare și impachetare, transporturi specializate, platforma online și managemement digital al documentelor, suport și asitență)
  • Air & Sea (transport aerian și maritim, containerizare, încărcare-descărcare, transbordaj)
  • Depozitare și Distribuție (Transload & Cross-Docking, in-House Logistics)
  • Soluții complexe de logistică precum Supply Chain Management, Reverse Logistics, Information & Logistics Technology pentru mai toate industriile importante precum Automotive, Retail, Healthcare, Aerospace, Engineering sau Food.

Pe partea de organizare internă și cultură organizațională Compania pune accent pe oameni, plecând de la principiul că cea mai importantă resursă de care dispune este echipa, o echipă de profesioniști, în același timp oameni de calitate și frumoși. O companie de top, cu tradiție și valori, cunoscută și recunoscută pentru calitatea și seriozitatea serviciilor oferite.  Foarte activă în România, pe o piață în plină efervescență, compania se pregătește pentru o etapă accentuată de creștere.

Descrierea Jobului

Căutam un Continuous Improvement Manager pentru București.

Misiunea principală: Să asigure îmbunătățirea continuă a activității firmei prin analizarea și optimizarea proceselor operaționale utilizând SixSigma, Total Quality Management sau alte metodologii de eficientizare. Este o ocazie unică pentru un profesionist din domeniu să inițieze și să coordoneze o funcțiune nouă, de la zero, cu impact în întreaga organizație. Iată în continuare câteva dintre responsabilități principale:

  • Stabilește strategia și asigură coordonarea implementării procesului de îmbunătățire continuă în cadrul companiei (Six Sigma, TQM, Lean)

  • Analizează procesele operaționale și administrative ale companiei și identifică continuu noi oportunități de îmbunătățire a proceselor observate

  • Realizează harta proceselor și fluxurilor importante pentru divizia de care este responsabil (warehousing) pentru a putea stabili punctele de culegere a datelor statistice și a veni cu soluții de optimizare

  • Împreună cu managerii divizionali stabilește setul de indicatori (metrics) folosiți pentru optimizarea proceselor și fluxurilor departamentale și mecanismele de colectare a datelor furnizate de acești indicatori

  • Asigură colectarea și analizarea datelor de optimizare a proceselor de îmbunătățit. Realizează statistici/analize și urmărește evoluția indicatorilor specifici de improvement

  • Interacționează cu toate diviziile și funcțiunile companiei pentru a organiza și implementa proiecte de optimizarea și simplificarea fluxurilor de lucru. Comunică în permanență cu colegii săi pentru a capta idei de optimizare

  • Asistă departamentele implicate în procesele de improvement și oferă expertiză și asistență tehnică (statistici și analize, metodologie Six Sigma, TQM, Lean, instrumente și bune practici)

  • Raportează rezultatele și progresul activităților de îmbunătățire către Management

  • Promovează principiile și strategia de Continuous Improvement în rândul angajaților în vederea dezvoltării unei culturi de improvement. Asigură instruirea internă cu privire la instrumentele și metodologiile CI în rândul angajaților și managerilor prin programe interne de training

Candidatul Ideal

  • Studii și Experiență

    • Studii superioare (tehnic, inginerie, logistică, transporturi, matematică)
    • Bună cunoașterea a fluxurilor logistice
    • Min. 5 ani experiență în proiecte de Continuous Improvement (indiferent de metodologiile utilizate Six Sigma, TQM, Kaizen, Lean, etc)
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe bune operare PC – MsOffice (Word, Excel, PPT)
    • Cunoștințe de limba Engleză
    • Experiență în logistică – avantaj
    • Certificări și grade SixSigma sau similar: avantaj
    • Organizare și planificare
    • Abilități de analiză și cunoștințe de statistică
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Persoană de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplina de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie multinațională reputată, unul dintre liderii de piață din lume pe segmentul său

  • Top Management suportiv și colaborativ

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă energică, colegi cu abilități de top

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Autoturism din partea companiei

  • Abonament servicii medicale

  • Program flexibil. Posibilitatea de a munci de acasă când nu este altfel necesar

  • Laptop, telefon mobil abonament voce și date

  • Pachet salarial competitiv

  • Sistem de bonusare a performanțelor conectat la rezultate

  • Șansa de a construi ceva remarcabil ca Director pe o divizie core

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață!

Vreau să aplic

     

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania