Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de comerț si distribuție produse farmaceutice, consumabile și dispozitive medicale.

Societatea oferă o gamă largă de produse, cele mai cunoscute fiind testele rapide antigen COVID-19, de mare necesitate în această perioadă.

Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, cu multă experiență în domeniul dispozitivelor medicale. Aflată în expansiune, compania caută un nou coleg/o nouă colegă!

Descrierea Jobului

Căutăm 1 x Asistent Manager pentru București. Scopul principal al postului este să acorde suport administrativ pentru o gamă variată de solicitări din partea managementului companiei ce necesită o atenție specială și abilități avansate de comunicare și relaționare. Este un post frumos, variat, provocator și interesant.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Asistă Managerul companiei în diverse activități administrative

  • Administrează documentele interne și asigură organizarea/arhivarea lor

  • Centralizează și răspunde cererilor de ofertă de la clienți

  • Contribuie la întocmirea și redactarea ofertele tehnico-economice (cu îndrumare)

  • Traduce în și din limba Română diverse documente în Engleză

  • Recepționează și expediază corespondență către destinatarii interni

  • Deservește necesarul de consumabile (birotică și protocol). Identifică noi furnizori pentru necesitățile companiei (selectarea acestora și menținerea relației)

  • Organizează deplasările și călătoriile pentru companie (bilete de avion, cazare, logistică)

  • Preia pe loc realizarea unor activități ad-hoc (situații neprevăzute). Ține legătura cu părțile implicate și oferă informații și răspunsuri la solicitările primite

  • Susține mereu cu energie pozitivă dialogul în proiectele/operațiunile preluate

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare
    • Experiență: min. 1-2 ani în lucrul cu oamenii, activități administrative, operațiuni suport
    • Constituie avantaj: cunoștințe experiență anterioară în firme de profil medical
  • Alte cerințe

    • Adaptabilitate (trebuie să facă față unor situații variate/neprevăzute)
    • Excelente abilități de comunicare putere de convingere și negociere
    • Creativitate (trebuie să găsească/propună soluții la solicitările primite)
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Plăcerea de a lucra cu oamenii și bucuria de a asculta
    • Cunoștințe de operare PC
    • Cunoștințe limbă Engleză (avantaj)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Jucător/are de echipă, atitudine pozitivă
    • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplină pentru a obține rezultate pozitive
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligență analitică

Ofertă

  • Companie respectată pe segmentul său de activitate

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipă tânără și energică, colegi cu abilități de top

  • Locație centrală, accesibilă (metrou 5 min), bine conectată la mijloace de transport

  • Pachet salarial competitiv

Companie locală cu tradiție, clienți importanți, proiecte frumoase, atmosferă de familie!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania