Despre Client

Academia de HR, recrutează pentru Clientul său, o companie reputată pe domeniul său cu o prezență îndelungată în piață de peste 20 de ani. Compania produce sau comercializează o gamă largă de obiecte sanitare și decorațiuni interioare precum: baterii și accesorii pentru baie și bucătărie, ventilatoare și rame de aerisire, profile diverse (de faianță, emanatoare, de trecere), chiuvete, seturi și accesorii pentru dus, șine și galerii, casete tablouri electrice, mic mobilier. De-a lungul timpului, compania și-a dezvoltat propriile unități de producție, angajând în prezent peste 70 de oameni.

Compania dispune de personal de specialitate cu o solidă pregătire profesională, experimentat și ambițios și este cu mândrie prezența în majoritatea hipermarketurilor, supermarketurilor și magazinelor de tip DIY cu o gamă variată de produse. Calitatea ridicată a produselor oferite a atras respectul partenerilor și aprecierea clienților care au încredere în brandurile companiei. Astăzi, compania oferă soluții complete și se află în plină expansiune punând la punct o vastă rețea națională de distribuitori locali.

În acest context, compania caută noi talente, profesioniști care să se alăture unei companii puternice și cu potențial.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Director Vânzări pentru București.

Misiunea principală: Dezvoltarea relațiilor comerciale curente ale firmei și expansiunea pe noi canale, creșterea vânzărilor. Responsabilitățile se împart pe mai multe arii: (1) creșterea vânzărilor prin distribuitori și parteneri revânzători (2) identificarea de noi clienți en-grosss (dezvoltatori, proiecte imobiliare), (3) intensificare vânzări pe online.

  • Gestionează portofoliul actual de clienți și asigură managementul echipei de vânzări. Stabilește obiectivele de vânzări ale echipei, pe canalele acoperite. Dezvoltă și implementează planuri pentru realizarea obiectivelor de vânzare. Conduce, motivează și se implică în dezvoltarea profesională a echipei

  • Asigură creșterea vânzărilor pe canalele existente (listare de produse noi, actualizare stocuri/comenzi, suport marketing, suport campanii și promoții)

  • Lucrează pentru extindere rețelei de dealeri/revânzători online/offline pentru produsele companiei și suport pentru creșterea vânzărilor. Identificarea și construirea de parteneriate cu noi vânzători. Identifica noi oportunități și sinergii de colaborare cu partenerii din alte industrii tangențiale

  • Dezvoltă strategii de creștere a expunerii și vizibilității brandului către clienții țintă

  • Monitorizează și centralizează informații despre vânzări. Realizează rapoarte lunare/periodice pentru managementul firmei

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare, preferabil în domeniul tehnic (sanitare, electrice, construcții, alte domenii)
    • Experiență în vânzări minim 5 ani
    • Experiență în coordonarea unei echipe de vânzări min. 3 ani
  • Cerințe:

    • Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
    • Engleză obligatoriu
    • Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
    • Competențe de management/leadership
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și distribuitorii importanți (deplasări rezonabile, până la câteva zile pe luna)
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare
    • Capacitate de a evalua și a lua decizii, rapid și eficient
    • Inițiativă, spirit practic, determinare
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Responsabilitate și integritate.

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu 20 de ani vechime și un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)

  • Șansa de a conduce echipa actuală de vânzări și de a crește și dezvoltă această echipa prin angajarea de noi agenți care să susțină ambițiile firmei

  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată

  • Salarial competitiv

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină pentru deplasări în interes de serviciu/personal

  • Bonuri de masă

  • Bonusuri de performanță pe mai multe grupe: bonus pentru clienți noi, targets asumate și realizate, depășiri de obiective

  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania