Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie fanion pe segmentul de mobilier de lux din Romania. Compania realizează piese de mobilier care arată eleganță dar și utilitate. Caracteristica principală a brandului este originalitatea, produsele sunt exclusiviste si au un design personalizat, fiind realizate de adevărați maeștri în arta lor, în colaborare cu experți în design interior.

Materialele prețioase și de calitate oferă experiența de care are nevoie un client pretențios. Colecțiile de mobilier pentru living, pentru birou și mobilierul pentru dormitor cuceresc prin atenția acordată finisajelor și detaliilor, prin forța emanată de estetica pieselor în sine, caracteristici care oferă produselor o personalitate puternică. Fiecare aranjament urmărește o îmbinare armonioasă între culori, stiluri, linii, materiale, de mare importanță fiind și iluminatul acestora.

Cu o experiență îndelungată, compania deține un întreg lanț de magazine-showroom în diverse orașe din țară, unde este recreat un ambient luxuriant, care emană o stare de bine. Clientela acestui brand este formată din oameni care apreciază bunul-gust, rafinamentul liniilor moderne de design si calitatea la superlativ. Este o adevărată încântare să lucrezi într-un astfel de mediu.

Aflată în plină expansiune, compania își deschise un nou magazin-showroom in Constanța și angajează personal atât pentru headquarter-ul din București cât și pentru noua locație din Constanța.

Despre post

Căutăm 1 x Asistent Financiar, pentru București

Rolul principal: Realizează analize de profitabilitate pe categorii de produse/ parteneri  / furnizori

Iată în continuare alte atribuții și responsabilități:

  • Realizezi analize de profitabilitate și generezi rapoarte privind evoluția pe parteneri și categorii de produse, clienți, agenți de vânzare și magazine

  • Acorzi suport specific managementului prezentând și interpretând rapoartele realizate. Realizezi prezentări grafice relevante, intuitive și ușor de înțeles

  • Realizezi și propui analize și interpretări relevante privind diverse rezultate financiare interesante sau evoluții neobișnuite

  • Întocmești rapoarte variate privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte sau magazine și scenarii de lucru

  • Realizezi confirmări de sold și de discount-uri cu furnizorii

  • Sesizezi trend-uri și pattern-uri semnificative care pot impacta vânzările sau activitatea companiei

  • Realizezi diverse analize și rapoarte ad-hoc la solicitarea conducerii companiei

  • Acorzi suport departamentelor de Vânzări și Achiziții pentru diverse situații/rapoarte specifice

  • Când este cazul, realizezi propuneri de optimizare a cheltuielilor și de creștere a profiturilor

  • Contribui la proiectarea unor modele/templates de rapoarte sau bugete care pot aduce perspective interesante în interpretarea datelor financiare ale companiei

  • Oferi input privind bugetul companiei din perspectivă financiară

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Studii superioare finalizate (domeniul Financiar/ Contabilitate)
    • Experiența de minimum 4 ani in domeniul financiar
    • Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului Microsoft Office și mai ales Excel avansat (vlookup, tabele pivot, etc)
  • Alte cerințe

    • Limba Engleză – conversațional
    • Bune abilitați de comunicare, relaționare și organizare
    • Capacitatea de a analiza și de a prezenta date statistice și financiare
  • Personalitate

    • Inteligență matematică, spirit dе observație, atenție la detalii
    • Fire sociabilă, persoană zâmbitoare, atitudine pozitivă
    • Curiozitate și perspicacitate

Ofertă – De ce să te alături

  • Vei lucra alături de o echipă dinamică, motivată, gata mereu să ajute, oameni încântători ca și tine

  • Vei lucra într-un mediu de vis, cu piese de mobilier luxuriant, rafinament și eleganță, care reprezintă o plăcere pentru ochi și pentru simțuri

  • Vei putea acumula o experiență relevantă pentru domeniul de vânzări mobilier

  • Alocarea imediată pe proiect + suport inițial

  • Mediu de lucru profesional, plăcut și dinamic. Distracție și cultură inspiratoare

  • Training și suport inițial pentru cunoașterea produselor și colecțiilor companiei

  • Locație centrală, accesibilă

  • Cafea delicioasă!

  • Pachet salarial atractiv, bonus de performanță

Aceasta este o șansă de a lucra pentru o companie de succes, în plină expansiune!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania