Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, important distribuitor de consumabile medicale pentru România și Republica Moldova.

Compania oferă o gamă impresionantă de produse într-o perioadă în care este nevoie de acestea mai mult ca oricând: mănuși de unică folosință, măști și echipamente de protecție, dezinfectanți, seringi, truse sanitare, teste rapide, consumabile de laborator și medicale, produse de igienă și nu în ultimul rând, echipamente medicale de la mărci de top. Cu o foarte bună acoperire națională compania dispune de o echipă de profesioniști în toată țara, pentru a fi cât mai aproape de clienții săi.

Aflată în plină creștere și cu un portofoliu substanțial de mii de clienți deja, compania își propune să treacă la un nou nivel, căutând un Director de Vânzări.

Iată în continuare cele mai importante responsabilități:

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Director Vânzări pentru România, locat în București.

Misiunea principală: Dezvoltarea relațiilor comerciale curente ale firmei și expansiunea pe noi canale, creșterea vânzărilor. Responsabilitățile se împart pe mai multe arii: (1) creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate (2) identificarea de noi clienți B2B, (3) intensificare vânzări pe online, (4) creșterea și dezvoltarea echipei.

  • Gestionează portofoliul actual de clienți și asigură managementul echipei de vânzări (30 agenți)

  • Stabilește obiectivele de vânzări ale echipei, pe canalele acoperite. Conduce, motivează și se implică în dezvoltarea profesională a echipei

  • Se implică în recrutarea și formarea de noi agenți (compania are o creștere explozivă)

  • Asigură creșterea vânzărilor pe canalele existente (listare de produse noi, actualizare stocuri/comenzi, suport marketing, suport campanii și promoții)

  • Identifică și dezvoltă noi parteneriate. Lucrează pentru extinderea parteneriatelor existente, online/offline și asigură suport pentru creșterea vânzărilor.  Identifica noi oportunități și sinergii de colaborare cu partenerii din alte industrii tangențiale

  • Dezvoltă strategii de creștere a expunerii și vizibilității brandului către clienții țintă. Dezvoltă și implementează planuri pentru realizarea obiectivelor de vânzări

  • Monitorizează și centralizează informații despre piața de profil în general și despre concurență

  • Realizează rapoarte lunare/periodice pentru managementul firmei

  • Asigură managementul complet al echipei de agenți: recrutare, formare și training inițial, monitorizare și evaluare performanțe. Propune diverse strategii de retenție și motivare agenți

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare (preferabil)
    • Experiență în vânzări minim 5 ani. Experiența în companii cu produse similare reprezintă avantaj important
    • Experiență în coordonarea unei echipe de vânzări min. 3 ani
  • Cerințe:

    • Competențe de lucru în Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
    • Engleză obligatoriu
    • Capacitate/disponibilitate de a lucra în echipă
    • Competențe de management/leadership
    • Abilitați de comunicare/relaționare cu clienții/subordonații
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile)
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare
    • Capacitate de a evalua și a lua decizii, rapid și eficient
    • Inițiativă, spirit practic, determinare
    • Atitudine pozitivă, entuziasm și optimism
    • Responsabilitate și integritate.

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)

  • Șansa de a conduce echipa puternică de vânzări și de a crește și dezvolta această echipa prin angajarea de noi agenți care să susțină ambițiile firmei și oportunitățile anilor care vin

  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată

  • Salarial competitiv

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină pentru deplasări în interes de serviciu/personal

  • Bonusuri de performanță/vânzări (parte variabilă)

  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania