Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, furnizor global de tehnologie cu 20 de ani de experiență și prezență în piață, cu un portofoliu de peste 500 de clienți de top pe 4 continente și peste 100.000 de utilizatori zilnic. Compania folosește abordarea de tip low-code și oferă soluții pentru digitalizarea și automatizarea proceselor, gestionarea eficientă a conținutului și asigurarea conformității cu reglementările legale pentru organizații private și publice recunoscute.

Acoperind toate sectoarele importante de activitate (bancar, asigurări, utilități, telecomunicații, comerțul cu amănuntul și bunurile de larg consum, industria prelucrătoare, auto și aerospațială, sănătate și sectorul public), compania joacă un rol cheie în transformarea digitală, automatizarea și migrarea în cloud a organizațiilor de orice dimensiune.

Iată în continuare cele mai importante responsabilități:

Descrierea Jobului

Căutăm IT Sales Manager – Coordonator echipă vânzări soluții IT, locat în București.

Obiectivele principale ale postului sunt gestionarea celor mai importante conturi client din domeniul telecom, bancar, al asigurărilor și tehnologiei, proiectarea și implementarea unui plan strategic de afaceri, cu scopul extinderii, dezvoltării bazei de clienți a companiei și asigurării unei prezențe puternice în portofoliul de clienți și prospecți. Compania dispune deja de o bază important de clienți, contacte și întrări. Din această perspectivă, postul are trei mari componente: (1) Key Account Management (clienti existenți) (2) Extindere portofoliu (clienți noi), (3) Managementul echipei de vânzări

  • Recrutarea, formarea si asigurarea suportului managerial al membrilor echipei sale

  • Realizarea Account Planning Anual cu review la 6 luni, pentru fiecare client din teritoriu alocat și managementul echipei de vânzări

  • Acordarea suportului managerial către echipa de vânzări, atât în procesul de ofertare (win-strategy), cât și în procesul de negociere a ofertelor/contractelor la clienți

  • Menține relații constructive și de bună comunicare cu clienții existenți (major key accounts), identifică noi nevoi ale acestora și extinde lista de servicii/produse oferite

  • Identifică și contactează în mod activ noi clienți (din toată țara) pentru produsele, soluțiile și serviciile companiei

  • Participă la evenimente de business dedicate industriilor de profil din portofoliu, pentru promovarea produselor, soluțiilor și serviciilor companiei și identificarea de noi clienți

  • Identifică și analizează nevoile de business și tehnice ale clienților existenți sau potențiali în vederea ofertării soluției optime, care să răspundă în totalitate cerințelor clienților (beneficiază de suport tehnic de la departamentele interne specializate, se ocupă doar de partea de vânzare)

  • Pregătește și susține prezentări, demos, discuții și negocieri pentru produsele, soluțiile și serviciile companiei

  • Pregătește și negociază ofertele și contractele de vânzare în conformitate cu obiectivele companiei

  • Menține bune relații cu clienții companiei, atât în perioada pre-contractuală, cât și în perioada post-contractuală, în vederea realizării unui nivel ridicat de customer statisfaction care să genereze oportunități viitoare de business

  • Monitorizează și centralizează informații despre piața de profil în general și despre concurență

  • Realizarea planului de vânzări anual la nivelul echipei. Evaluare rezultate și Motivare echipă

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare
    • Experiență de management/conducere echipe de vânzări (min. 2 ani)
    • Experiență în companii/posturi similare, vânzări soluții IT&C de minim 5 ani (compania oferă atât soluții standard cât și soluții complexe/customizate cu valoare adăugată mare)
    • Experiență în vânzarea de soluții soluții de tip ERP, CRM, HCM, ECM / DMS; sau, pe zona de infrastructură și servicii Cloud / MS Azure
    • Experiență în vânzare consultativă, nu tranzacțională
    • Experiență în adresarea (buyer persona) persoanelor de contact de la client de nivel C-Level
  • Alte cerințe:

    • Abilități de conducere/management, viziune strategică
    • Limba Engleză
    • Carnet conducere B
    • Disponibilitate deplasare în țară (deplasări scurte, clienții importanți sunt localizați în principal în București și în marile orașe)
  • Personalitate

    • Persoană de tip extrovert, inteligență, comunicativă / vorbăreață, energetică
    • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Reziliența în procese de vânzare cu ciclu mediu și de mare valoare
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, determinare

Ofertă

  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)

  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare

  • Autonomie decizională și libertate de acțiune

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști

  • Contract de muncă pe durată nedeterminată

  • Training inițial pe produsele companiei și suport intern maxim

  • Telefon mobil, abonament de voce și date

  • Mașină de serviciu

  • Salarial competitiv

  • Sistem de comisionare/bonusare (foarte) atractiv (componentă variabilă consistentă)

Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional lucrând la proiecte inovative și de anvergură la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania