Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru servicii de mobilitate pentru flotele de camioane, având o istorie impresionantă de peste 85 de ani de activitate.

Compania furnizează servicii complete transportatorilor de mărfuri și persoane: card combustibil, service, ferry, taxe de drum, recuperare TVA , recuperare accize combustibil (pregătire și completare documente pentru autoritățile fiscale din Europa).

Preocuparea pentru calitate, pentru sustenabilitate și pentru mediu reprezintă filosofia companiei care își propune să fie și în continuare lider al schimbării către lumea de mâine. Peste 130.000 de clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm Customer Support Specialist pentru București.

Scopul principal al postului: Oferă asistență portofoliului de clienți alocați – telefonic și pe email (nu este call-center) – privind serviciile și produsele achiziționate de aceștia de la Companie (informații ce țin de taxele de drum pentru flotele de camioane și mașini – modificări tarife, criterii de plata, acceptanță etc). NU sunt necesare cunoștințe specifice în aceste domenii.

  • Oferta Suport pentru clienți (pe email, telefon, față in față) in utilizarea serviciilor de taxare: sa ofere informații, sa ghideze clientul astfel încât sa poată obține/utilizeze/predea dispozitive de taxare

  • Contactează clienții din portofoliul sau pentru obținerea documentelor si informațiilor necesare obținerii aparatelor de taxare sau achitării taxelor de drum

  • Verifica cu maxima atenție informațiile completate de client, sa îl sesizeze in cazul neconcordantelor si sa completeze acolo unde are posibilitatea documente de înregistrare

  • Procesează documentele si informațiile primite de la clienți, pregătește si trimite către furnizori sau parteneri documentele sau informațiile necesare astfel încât clienții sa poată achita taxele de drum cu dispozitivele din oferta de servicii

  • Are rolul de a gestiona amenzile clienților conform procedurilor in vigoare specifice pentru fiecare tara in parte sau specifice pentru fiecare dispozitiv de plata si a informa clienții în consecință

  • Va soluționa reclamațiile/problemele semnalate de clienți. Este responsabil de înregistrarea reclamațiilor si a modului de rezolvare a acestora

  • Analizează informații, concepe ,rapoarte, ridica tichete pentru a soluționa diverse sesizări ale clienților

  • Trimite către clienți, periodic, informări legate de buna funcționare a aparatelor

  • Verifica periodic pe site-urile autorităților, concesionarilor, furnizorilor informații ce țin de taxele de drum (modificări tarife, criterii de plata, acceptanta etc). Se asigura ca deține informații actualizate despre modificările survenite in plata taxelor de drum din Europa si nu numai

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii superioare (preferabil domeniu Economic, Tehnic, Auto, Juridic)
    • 1-2 ani experiență (avantaj)
  • Alte cerințe

    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informații relevante in domeniul de activitate
    • Limba Engleză: mediu-avansat
    • Oricare dintre următoarele limbi străine: Italiană, Franceză, Spaniolă, Germană, Maghiară – avantaj
  • Personalitate

    • Bune abilitați de organizare și atenție la detaliu
    • Bune abilitați de comunicare
    • Orientare spre rezultate
    • Bune abilitați de înțelegere, procesare logică a informațiilor si de utilizare a noilor informații în situații similare

Ofertă

  • Companie de top, lider pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Locație de top, foarte accesibilă, bine conectată la mijloace de transport, inclusiv metrou

  • Program de lucru hibrid

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu competitiv plus al 13-lea salariu

  • Bonus în funcție de performanță (până la 2 salarii)

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania