Despre Client

Academia de HR recrutează pentru clientul său, cunoscută compania producătoare din industria alimentară cu o istorie de peste 20 de ani și un portofoliu variat de zeci de produse foarte apreciate (conserve, mâncare gătită, pateuri, legume conservate, sosuri). Compania este lider de piață pe unele dintre acestea, oferind produse de calitate mereu adaptate la preferințele consumatorilor, realizate după rețete tradiționale, fiind orientată către o alimentație curată și sănătoasă.

Compania investește constant în dezvoltare având la acest moment unele dintre cele moderne linii tehnologice disponibile, putând livra milioane de conserve pe lună. Clientul nostru îndeplinește cele mai ridicate standarde privind siguranța alimentară, fabrica de producție fiind autorizată își comercializeze produsele pe piața intercomunitară (export și comercializare în 12 țări). Produsele sunt atent verificate în fiecare etapă a fluxului tehnologic, de la procurarea ingredientelor și până la ambalare, etichetare, depozitare și transport.

Toate acestea sunt posibile datorită unui colectiv bine pregătit tehnic și pasionat de care compania este preocupată continuu. Printre ei sunt specialiști cu experiență bogată, dar și tineri plini de entuziasm, dornici să învețe mai mult și să facă lucrurile cât mai bine. Aflată în plină expansiune și dornică de extindere, compania se află în căutarea unor noi colegi.

Descrierea Jobului

Căutăm un Export Manager pentru Europa (12 țări, printre care: Marea Britanie, Spania, Bulgaria, Belgia, Cipru, Danemarca, Germania, Grecia, Irlanda, Italia), locat în București.

Scopul principal al postului este identificarea de noi oportunități de afaceri prin atragerea potențialilor clienți din diferite țări europene (prospectare de piață, ofertare, negociere, închidere contract export). Clienți principali: lanțuri de magazine, comunități de români, distribuitori și revânzători locali. Căutam oameni care să ne ajute să ne dezvoltăm și mai puternic. Lideri care au abilitățile necesare să atingă rezultatele discutate și care să scrie „istorie” alături de noi.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Managerul de export este responsabil pentru generarea și creșterea vânzărilor de produse în alte țări sau regiuni alocate

  • Se asigură că produsele sunt puse la dispoziție pe piețele internaționale, analizând tendințele clienților și elaborând planuri și strategii de vânzări pentru a răspunde nevoilor acestora

  • Activitatea de bază și cea mai importantă este identificarea de noi oportunități de afaceri prin atragerea potențialilor clienți din diferite țări europene

  • Planifică, dezvoltă și implementează diferite activități de vânzări prin cercetarea nevoilor și cerințelor clienților. Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Este responsabil cu prezentarea și negocierea serviciilor și contractelor cu clienții. Se deplasează fizic (în funcție de limitările impuse de Pandemie) si se întâlnește cu potențialii clienții importanți în țările de origine ale acestora

  • Se asigură că clienții existenți sunt păstrați și menținuți în timp ce sunt identificați noi clienți

  • Se asigură că toate activitățile de vânzări și marketing sunt realizate în limitele bugetelor, volumului, vânzărilor și în intervalele de timp stabilite

  • Ia inițiativa pentru a dezvolta soluții constructive și eficiente la orice probleme care încetinesc sau împiedică procedurile și activitățile de export

  • Revizuiește constant performanța distribuitorilor din piețele de export și le monitorizează activitatea

  • Acordă atenție informațiilor despre mediul cultural, de afaceri și politic al țărilor de desfacere, fiind preocupat de buna înțelegere a gusturilor specifice consumatorilor locali

  • Caută noi oportunități de a vinde pe diferite piețe internaționale. Construiește și menține relații bune cu clienții, agenții și distribuitorii locali

  • Menține în ordine toate corespondența și documentele de lucru până la expedierea comenzilor către clienți. Centralizează și prezintă diverse rapoarte și statistici lunare

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare
    • Experiență pe zona de dezvoltare de business, vânzări pe piața europeană minim 3 ani
    • Experiență vânzări – minim 5 ani
    • Experiență/background în industria alimentară
  • Experiență/Competențe

    • Abilități de comunicare/relaționare/vânzare clienți internaționali (comunicare interculturală)
    • Office (bine): Excel, PowerPoint
    • Limba Engleza: bine (clienți internaționali)
    • Carnet șofer
    • Disponibilitate pentru deplasări în afara țării (echilibrat, clienți importanți)
  • Personalitate

    • Persoană proactivă, dinamică, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
    • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
    • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
    • Reziliența în procese de vânzare cu ciclu lung și de mare valoare
    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, determinare

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie

  • Faci parte dintr-o echipă și o companie cu resurse importante

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă. Libertate și autonomie în stabilirea propriului program. Remote work (când nu este pe teren/deplasări)

  • Training inițial pe produsele companiei

  • Diurnă, accomodations de calitate/confort în deplasări

  • Salariu atractiv + sistem de comisionare/bonusare foarte atractiv (componenta variabilă procentuală)

  • Mașină de serviciu sau rambursare cheltuieli pentru mașina personală

  • Bonus anual, în funcție de performanțele companiei ca întreg

Companie de top, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania