Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un grup european recunoscut în domeniile Securității Digitale, Managementul Informației, IoT și Hardware Embedded Security. Clientul nostru are o prezență europeană foarte puternică respectiv filiale în SUA și America de Sud, șapte centre de producție, nouă centre de personalizare și 18 reprezentanțe de vânzări prin care deservesc clienți la nivel global. Cu o istorie impresionantă ce are la bază tehnologia și serviciile de top, clientul nostru se mândrește cu peste 125 de ani de existență, ceea ce în sine reprezintă o performanță greu de egalat, dând mărturie despre valorile care stau la baza acestei companii.

Compania deține în România unul dintre centrele sale de producție și personalizare carduri electronice de plată (precum cele bancare) pentru o gamă largă de utilizări.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 x Șef Departament Tipar (tipărire/personalizare carduri) pentru București.

Scopul principal al postului: Supraveghează producția de carduri (tipar ofset, serigrafie și pre-press) și respecta cerințele conform planificării săptămânale.

Tehnic/Producție

  • Preia comenzile de producție si le discuta din punct de vedere tehnic cu persoanele responsabile

  • Întocmește si actualizează planul execuție a comenzilor de tipărire/personalizare carduri. Asigura monitorizarea îndeplinirii acestui plan

  • Aproba începerea tiparului, odată stabilit setup-ul de lucru

  • Supervizează/verifică modul în care se executa comenzile pe fiecare fază tehnologică

  • Supraveghează producția de carduri (tipar ofset, serigrafie si pre-press) și respectă cerințele conform planificării săptămânale. Coordonează schimburile din subordine (40 pers)

  • Raportează incidentele majore către Managerul de producție

  • Participă în permanență în procesul de menținere si dezvoltare a sistemului de calitate si management al mediului

Managementul Echipei

  • Asigura planificarea forței de munca, responsabilități, alocare resurse si instruirea personalului. Tine evidenta posturilor de lucru și a necesarului de personal

  • Instruiește, organizează și evaluează personalul din subordine

  • Asigură punerea în aplicare a politicilor și procedurilor de personal

  • Motivează oamenii din subordine și le asigură suportul necesar desfășurării activității în bune condiții

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Absolvent al unei facultăți de profil tehnic
    • Experiență minim 5 ani în domeniul tipografic (ideal) (sau în alte domenii care implică producția)
    • Experiență în poziții de coordonare/lucru cu oamenii/management echipă (40 oameni în subordine)
  • Alte cerințe

    • Cunoștințe tehnice privind tiparul digital (tipar ofset, serigrafie și pre-press)
    • Cunoașterea limbii Engleze (mediu) (participă la ședințe de lucru și redactarea de corespondență în Engleză)
    • Abilitați de utilizare a computerului MS Office – bine/avansat; SAP poate fi un avantaj
    • Permis categoria B
  • Personalitate

    • Bună capacitate analitică (gândire structurată, diagnoză și propunere de soluții)
    • Energie, responsabilitate, seriozitate, orientare spre rezultate
    • Bună gestionare a timpului și organizarea activității, atenție la detalii

Ofertă

  • Companie recunoscută în segmentul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat. Colectiv alcătuit din ingineri și arhitecți cu experiență semnificativă

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională (pentru cei care vin din domenii tangețiale)

  • Implicarea în proiecte mari și de complexitate deosebită

  • Activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv

  • Tichete de masă, 20 lei/zi

  • Autoturism serviciu

  • Cadouri de Crăciun

  • Zile suplimentare de concediu în funcție de vechime (până la 28 zile/an)

  • Salariu competitiv/motivant + al 13-lea salariu (câte 50% din salariul net de Paște respectiv Crăciun). Creștere salarială anuală în funcție de performanțe

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania