Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, o rețea bine stabilită de cazinouri și case de pariuri din România. Compania are o lungă și o  puternică prezență în toată țara. Cea mai înaltă calitate a serviciilor și satisfacția clienților sunt garantate de un personal de peste 200 de oameni dedicați profesiei lor.

Astăzi, clientul nostru se îndreaptă către online, deoarece industria iGaming este una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere la nivel global și se așteaptă să atingă noi vârfuri în viitorul apropiat. Ritmul rapid al progreselor tehnologice, digitalizarea și telefoanele mobile contribuie la succesul acestui sector. În ceea ce privește dimensiunea pieței și generarea de venituri, iGaming este la egalitate cu industria cinematografică și muzicală, dacă nu mai bine.

Noua generație de pariori și jucători experimentați în online își dorește o platformă ușor de utilizat și convenabilă, pentru a putea să se bucure de jocuri oriunde și oricând. Prin urmare, din 2021, compania dezvoltă o platformă online care include jocuri de cazinou și cazinou live și astfel caută să angajeze noi talente.

Job Description

Căutăm Operator Calculator Verificare Date x 4  (Agenți Securitate Online) pentru departamentul de Antifraudă Online  (verificarea datelor clienților noi și actuali).

Cele mai importante responsabilități sunt:

  • Verificarea detaliilor/datelor clienților noi și actuali

  • Verificarea documentelor furnizate și afirmarea validității acestora

  • Evaluarea riscului curent impus de anumite tranzacții ale clienților (conform unor norme interne)

  • Contactarea clienții companiei, fie prin e-mail, fie prin telefon sau chat (doar când este necesar, date incomplete, documente scanate neclare)

  • Introducere de date diverse (pentru documente incomplete, erori). Corecturi și actualizări ale bazei de date respectiv în urma actualizării documentelor clienților

  • Crearea de rapoarte bazate pe activitatea jucătorilor

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență:

    • Diplomă de bacalaureat
    • Cazier judiciar curat
    • Experiența lucru cu baze de date – avantaj
  • Alte cerințe:

    • Cunoștințe medii-ridicate de limba engleză (scris și vorbit)
    • Atenție sporită la detalii
    • Disponibilitate de a lucra într-un program flexibil, inclusiv noaptea, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, pentru a se adapta la nevoile companiei
    • Cunoștințe MS Office, în special Excel
    • Abilitate de a prioritiza mai multe sarcini cu îndrumare minimă și de a identifica și rezolva in mod proactiv probleme în condiții de stres
    • Abilitatea de a învăța rapid și de a utiliza în mod eficient un nou software
    • Disponibilitate program 2 ture: 8 ore/zi (08:00 – 17:00 și 17:00 – 02:00 cu o oră pauză în cadrul fiecărei ture )
  • Personalitate

    • Abilitate de gândire logică și algoritmică
    • Seriozitate, consecvență și autonomie

Ofertă

  • Vei lucra pentru o companie de renume, unul dintre cei mai buni jucători din segmentul său

  • Colegi deschiși și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie. Echipa tânără si energică, colegi cu abilitați de top

  • Instruire completă la fața locului

  • Accesul la și testarea de noi tehnologii și software-uri

  • Mediu de lucru flexibil în cadrul unei echipe dinamice

  • Evenimente de echipă (building-uri de echipă, hangouturi de echipă etc.)

  • Activități de învățare și îmbunătățire continua

  • Organizație puternică, în creștere

  • Salariu competitiv

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania