Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie apreciată de Contabilitate, Consultanță, Salarizare și Audit, o companie cu peste 20 de ani de prezență și experiență în piață și un larg portofoliu de clienți.

Compania desfășoară o gamă largă de servicii specifice precum servicii complete de contabilitate sau de asistență contabilă, revizuire de conturi, consultanță fiscală, asistență fiscală respectiv servicii complete de audit acordată în principal IMM-urior, companiilor mijlocii și medii, .

Clienții provin din mai toate sectoarele de activitate, companii românești, filiale ale companiilor străine în Romania și sunt clienți stabili care apreciază serviciile primite, compania având o lungă istorie cu fiecare.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 Expert Contabil pentru biroul din București.

Scopul principal al postului este să mențină relația cu clienții alocați pentru proiectele de Contabilitate

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Contabil Junior

  • Preluarea documentelor contabile de la client si îndosarierea lor

  • Înregistrarea facturilor bonurilor fiscal, bonuri de consum

  • Înregistrarea extraselor de banca

  • Înregistrarea registrului de casa

  • Verificare jurnale de cumpărări si jurnale de vânzări

Contabil Senior

  • Prelucrarea și transcrierea in mod cronologic în Registrele Contabile și Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificative, coreland legislatia fiscala cu tratamentele contabile aplicabile

  • Întocmirea Bilanțului/Balanței contabile

  • Întocmire și Înregistrare Declarații Fiscale și Situații financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale)

  • Întocmire Rapoarte și Informări specifice, periodice, către clienți

  • Asistență contabilă acordată clienților (analiza diagnostic a situației curente, asistența suport pe lângă personalul din intern al companiilor client, revizuire de conturi, etc.)

  • Alte servicii operaționale legate de contabilitate

  • Verificări contabile și analize financiare

Candidatul Ideal

  • Educație

    • Studii superioare finalizate de specialitate
    • Avantaj calificări CECCAR sau alte calificări în domeniul finanțelor și contabilității
  • Experiență

    • În poziții similare: preferabil min. 1-2 ani
    • Cunoaștere bună a programelor specifice: Saga, Softeh, Navision, Smart Bill și Excel
    • Bune cunoștințe ale legislației fiscale naționale
  • Personalitate

    • Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
    • Răbdare, atenţie concentrată şi distributivă
    • Inițiativă și proactivitate
    • Autonomie și independență în lucrul cu clienții
    • Corectitudine
    • Bune abilități de comunicare
    • Implicare și curiozitate în organizarea financiar-contabilă a societăților client

Ofertă

  • Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Simți că ești parte dintr-o echipă de profesioniști

  • Program de lucru 08.00-16.30 (se mai sta peste program în jur de 25 ale lunii când este depunerea declarațiilor)

  • Se asigură suport de specialitate la locul de muncă

  • Tichete de masă

  • Asigurare medicală

  • Locație centrală, ușor accesibilă, bine conectată la mijloace de transport în comun, 3 min. distanță de metrou

  • Decontare abonament metrou

  • Ziua de naștere liberă

  • Salariu atractiv

Companie în plină dezvoltare, oportunități de carieră!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania