Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, lider de piață în Europa pentru servicii de mobilitate pentru flotele de camioane, având o istorie impresionantă de peste 85 de ani de activitate.

Compania furnizează servicii complete transportatorilor de mărfuri și persoane: card combustibil, service, ferry, taxe de drum, recuperare TVA , recuperare accize combustibil (pregătire și completare documente pentru autoritățile fiscale din Europa).

Preocuparea pentru calitate, pentru sustenabilitate și pentru mediu reprezintă filosofia companiei care își propune să fie și în continuare lider al schimbării către lumea de mâine. Peste 130.000 de clienți din toată Europa au încredere și folosesc în fiecare zi serviciile companiei, care, fiind în creștere, recrutează pentru echipa sa din România.

Descrierea Jobului

Căutăm 1 x Area Sales Manager pentru Dolj, Mehedinți & Gorj, preferabil locat în Craiova. Poziția presupune munca de teren, activitatea desfășurând-se 100% la clienți.

Scopul principal al postului: asigură extinderea portofoliului de clienți – identificare și atragere de noi clienți, B2B (privat). Vânzare de combustibil (motorină/benzină) în baza unui card de flotă respectiv plata taxelor de drum în Europa (pentru companiile care au flotele de camioane/transport marfă, etc.)

  • Identifică noi canale de promovare și vânzare a produselor, se ocupă cu abordarea telefonică/vizitarea directă a clienților

  • Asigură extinderea portofoliului de clienți: identificare si atragere de noi clienți, B2B (privat)

  • Promovează imaginea companie și a produselor oferite

  • Dezvoltarea şi îmbunătățirea relației cu clienții existenți, realizarea volumelor de vânzări

  • Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din regiunea sa (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)

  • Furnizează informații corecte și complete privind produsele companiei. Informează clienții și potențialii clienți despre serviciile firmei

  • Este responsabil cu prezentarea și negocierea contractelor cu clienții. Face followup pentru contactele și sales leads identificate

  • Menține relația cu clienții existenți si identificarea de noi oportunități de colaborare Asigură consilierea clienților pre si post-vânzare

  • Este responsabil de încasarea sumelor datorate de către clienții existenți în portofoliu

  • Monitorizează competiția și a oportunitățile de creștere a volumelor de vânzări

  • Întocmește rapoarte lunare vânzări

Candidatul Ideal

  • Educație și experiență

    • Studii medii/superioare (preferabil domeniu Economic, Tehnic, Auto, Juridic, Comunicare)
    • experiență în vânzări B2B – min 3 ani
  • Alte cerințe

    • Bune abilități de comunicare interpersonală, claritate în exprimare
    • Bune abilități de negociere
    • Orientare către rezultate. Bună capacitate de organizare și prioritizare
    • Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook
    • Limba Engleză: mediu-avansat
    • Carnet șofer, categoria B
  • Personalitate

    • Bune abilități de comunicare (verbal și scris), înțelegere, procesare logică a informațiilor și de utilizare a noilor informații în alte situații
    • Bună capacitate analitică (gândire structurată, diagnoză și propunere de soluții)
    • Orientarea spre client ( ascultă activ, este disponibil și empatic, propune soluții, cunoaște produsele și serviciile, gestionează într-o manieră profesională reclamațiile)
    • Energie, responsabilitate, seriozitate, orientare spre rezultate
    • Bună gestionare a timpului și organizarea activității, atenție la detaliu

Ofertă

  • Companie de top, lider pe domeniul său, prestigiu

  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)

  • Program flexibil: lucrează de acasă când nu este pe teren, își organizează singur agenda de vizite și traseul

  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru de invidiat

  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă

  • Asigurare suport pentru deprinderea și perfecționarea în această activitate, formare și dezvoltare personală/profesională

  • Clienți mari, bază solidă de clienți existenți, arie geografică bună, cu potențial uriaș de creștere

  • Telefon mobil, abonament de voce și date, laptop

  • Tichete de masă (30 RON zi lucrătoare)

  • Prime Paște/Crăciun

  • Abonament medical, clinică privată

  • Salariu (foarte) competitiv/motivant

  • Bonus de vânzări consistent în funcție de performanță

O șansă de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață, proiecte de portofoliu!

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania