Despre Client

Academia de HR recrutează pentru unul dintre cele mai mari lanțuri de cafenele din Europa de Est și una dintre cele mai accesate francize din România, oferind produse pe bază de cafea de calitate la un preț corect. Clientul nostru are o rețea extinsă de peste 450 de unități în total, răspândite la nivel național în nu mai puțin de 90 de orașe. Recent, Clientul nostru a decis să lanseze și să dezvolte și gama pentru retail, cu produse exclusive pentru acest canal, ceea ce a contribuit la consolidarea notorietății brandului și la creșterea gradului de testare a produselor.

Pilonii strategici pe care se bazează business-ul Clientului includ dezvoltarea regională, cu obiectivul de a adăuga 30 de noi orașe în rețea, consolidarea prezenței acestora în retail, precum și listarea de noi produse pe acest canal, dezvoltarea gamei de produse bio și vegane sau variante prietenoase cu mediul,  În plus, se concentrează pe inovație, concepte și campanii la nivel de produs, care vizează creșterea traficului în cafenele și a cheltuielilor medii ale clienților lor. Se preconizează că aceste direcții vor avea un impact pozitiv atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și angajații, cu o creștere de peste 25%.

Produsele Clientului nostru sunt de asemenea cunoscute în afara țării, unde au deja o prezență în cinci țări. Strategia companiei este să continue să rămână conectată la piață, acordând atenție consumatorilor și tendințelor, fiind flexibilă și pregătiă să ia rapid decizii cu privire la portofoliu și să se extindă în noi teritorii.

Mediul de lucru reflectă spiritul și valorile companiei, astfel încât angajații și partenerii sunt respectați, toată lumea lucrând ca o echipă într-un spațiu foarte prietenos și de susținere, care miroase în fiecare zi a cafea proaspătă și produse delicioase de patiserie.

Descrierea Jobului

Căutam un Contabil pentru București, o persoană harnică și curioasă care să se alăture echipei existente. El / ea va face parte din departamentul Financiar-Contabil, dar va interacționa îndeaproape și cu echipele operaționale. Misiunea principală: ţine evidenţa înregistrărilor tranzacţiilor financiare si verifică corectitudinea documentelor şi înregistrarilor referitoare la aceste tranzacţii.

Responsabilități

  • Efectuează operaţiuni de inregistrare privind extrasele bancare pentru firmele din grup

  • Înregistrează facturile de achizitie piese schimb espresoare, transport marfa, servicii pentru firmele din grup

  • Calculează şi înregistrează documentele de intrare la produse, materiale, materii prime, stoc marfa pentru punctele de lucru

  • Înregistreaza operatiuni de casierie si deconturi de cheltuieli

  • Verifică justificarea avansurilor prin casă/banca pentru deplasările interne și externe

  • Întocmeşte facturi proforme, fiscale pentru taxa de franciza și realizeaza reconcilierea lunara cu firmele din grup

  • Verifică în balanța de verificare conturile: casă, banca, avansuri spre decontare, venituri in avans, cheltuieli in avans, si alte conturi in care s-au operat in cursul lunii respective, cat si verificarea jurnalelor de cumpărări si vanzari in vederea închiderii lunare

  • Participa la inventarierea patrimoniului pentru firmele din grup si valorificarea acestora in contabilitate și ține evidența fișelor analitice ale mijloacelor fixe; obiectelor de inventar; formulare cu regim special

  • Asigura arhivarea documentelor contabile

  • Asigura suportul zilnic departamentelor companiei in scopul desfășurării activității

  • Ofera suport si pune la dispozitie documentele necesare auditului anual

  • Întocmeşte diferite raportări solicitate de superiorul ierarhic

Candidatul Ideal

  • Educație și Experiență

    • Diplomă de licență în afaceri, contabilitate, finanțe sau alt domeniu relevant
    • 2+ ani de experiență de lucru în contabilitate, raportare, audit sau similare
  • Alte cerințe

    • Abilități superioade de lucru în Excel
    • Cunoștințe contabilitate primară
  • Personalitate

    • Inițiativă, siguranță, hotărâre
    • Rapiditate în gândire și execuție
    • Discreție, respectarea confidențialității

Ofertă

  • Șansa de a lucra într-o companie de succes cu proiecte regionale

  • Colegi minunați și mediu de lucru minunat: colorat și vibrant

  • Locație de top în București

  • Mediu orientat spre echipă și colaborare

  • Un sentiment de realizare prin coordonarea unei varietăți de roluri și resurse pentru a aduce proiectele la îndeplinire

  • O cultură a inovării și o șansă continuă de consolidare a competențelor

  • Un loc în care să crești și să-ți dezvolți cariera, fără să te simți ca o muncă

  • Tichete de masa (30 lei/zi lucrătoare)

  • Asigurare de sănătate

  • Bineînțeles, cafea gratuită la birou

  • Un pachet de compensare atrăgător

Acesta nu este doar un loc de muncă, aceasta este o șansă de a învăța și de a crește făcând o activitate interesantă alături de oameni inteligenți

Vreau să aplic

     

    Distribuie acest anunt catre prieteni care ar putea fi interesati

    Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin cursurile, serviciile si resursele noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania